کد خبر: ۲۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۸
مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش نی ریز با حضور مسئولین ادارات و سازمان ها در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس،مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش نی ریز با حضورمعاون سواد آموز ی استان، فرماندهی ناحیه، مدیر بسیج فرهنگیان، فرمانده حوزه دانش آموزی و مسئولین ادارات و سازمان ها در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برگزار شد.

هدایت معاون فرمانداری ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با برشمردن جایگاه و اهمیت تعلیم و تربیت، از این نهاد فرهنگی به عنوان مهمترین رکن توسعه همه جانبه جامعه یاد کرد و گفت: معلمین امانت داران بزرگ دراین امر خطیر هستند.

معاون سواد آموزی استان در این مراسم اظهار داشت: محور تحول وتوسعه پایدار در یک جامعه وکشور قطعا ویقینا آموزش وپرورش است و از مهمترین اهداف آموزش و پرورش و دستگاه تعلیم وتربیت ، انتقال مفاخر و مواریث اسلامیت و تمدن ایرانی و اسلامی و تصدی حرف ومشاغل و رشد و استقلال ذهنی متعلمین و دانش آموزان و نهایتا تربیت اخلاقی است.

وی ضمن اشاره به برنامه هایی که وزارت آموزش و پرورش در دستور کار دارد، در بحث مقوله مدیریت آموزشگاهی بیان داشت : تمامی تصمیمات و برنامه ها از خرد وکلان وقتی تنظیم و تدوین میشود، نهایتا به دست مدیر مدرسه می رسد و مجری آن مدیر مدرسه می باشد و این درحالی است که ما شعار مدرسه محوری و مدرسه سالاری و معلم سالاری میدهیم، اما اینگونه نیست و مدیر و معلم بیشتر روزمره سالاری هستند و دلیل آن وجود قوانین و مقررات ناکارآمد است .

درپایان این مراسم ضمن تقدیر از فعالیتهای محمد رضا توکلی رئیس سابق آموزش وپرورش، محمد اکتسابی به عنوان مدیر جدید این اداره منصوب ومعرفی گردید.

گفتنی است در ابتدای این مراسم توکلی ضمن خیرمقدم وخوشامدگویی به حاضرین گزارشی از عملکرد خویش در طول مدت پنج سال مدیریت به جمع حاضر ارائه نمودند و در پایان مراسم آقای اکتسابی مدیرجدید آموزش و پرورش کلیاتی از اهداف و برنامه های خود را به جمع حاضر ارائه نمود.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: