گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۱
در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان ، در آستانه 22 بهمن 92 با صدور بيانيه اي ، مردم را به شركت پرشور در راهپيمايي استكبار ستيزي يوم الله 22 بهمن 92 دعوت كرد .
به گزارش تنوير سپيدان ، سرهنگ خسرواني فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه سپيدان با صدور اطلاعیه ای از مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی دعوت کرد تا بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن فردا اقتدار نظام را به نمایش بگذارند .

در اين بيانيه آمده است : دهه فجر انقلاب اسلامي تجلي گاه شكوه، عظمت و اقتدار ملتي است كه در خط انقلاب و اسلام و رهبري به برافراشته شدن پرچم توحيد در سراسر عالم چشم دوخته اند .

فرمانده سپاه سپيدان پیشرفت و پیروزی های ملت ایران در طول عمر 35 ساله نظام اسلامی را مرهون خودباوری و عمل به شعار ˈما می توانیمˈ توسط جوانان غیور کشور دانسته که موجب اقتدار درونی نظام و ابهت نظام در بين كشورهاي شرق و غرب جهان گشته است.

در این بیانیه تاكيد شده كه : سپاه ناحيه سپيدان  در22 بهمن امسال در كنارسایر نیروهای انتظامي شهرستان و امت ولايتمدار و شهيد پرور سپيدان از بيضا تا هماشهر و بخش مركزي، ضمن حضور گسترده در راهپیمایی 22بهمن از همه اقشار مردم ولایتمدار و انقلابی، بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا و جانبازان دعوت می نماید تا با حضور پرشور و شعارهای کوبنده خود، بار دیگر جهانیان را از طوفان سهمگین حضور امت به نظاره بنشانند

در پایان این اطلاعیه ، رده های ناحيه مقاومت سپيدان اعم از بسيج محلات، بسیج کارگری ، بسیج کارمندان، بسیج سازندگی، بسیج جامعه زنان، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی، بسیج مهندسین، بسیج هنرمندان، بسیج طلاب، بسیج اصناف، بسیج اساتید، بسیج دانش آموزی و فرهنگیان نیز با صدور اطلاعیه هایی از آحاد مردم جهت حضور در این راهپیمایی دعوت کردند.         



نام:
ایمیل:
* نظر: