کد خبر: ۲۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۴
سرگرد پاسدار امجدی مسئول بسیج فرهنگیان فسا با اشاره به حضور گسترده فرهنگیان فسا در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: غرور ملی، دریای خروشان دینداری و اطاعت از ولایت از شاخصه روز بیست و دوم بهمن ماه بود.

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس، یک بار دیگر بسیجیان فرهنگی و دانش آموزان همراه با امت همیشه در صحنه، فریاد بلند آزادی و اطاعت از رهبری را به گوش جهانیان رساندند.

امجدی خاطر نشان کرد: این مشت های گره کرده که با فریاد بلند الله اکبر همراه شده است نشانگر ماندگاری و پایداری ایران اسلامی می باشد که یک بار دیگر وحدت و همدلی خود را به همگان نشان دادیم و اثبات کردیم که گوش به فرمان ولایت بوده و صحنه ایثار و شهادت در راه اسلام را برای همیشه تاریخ خواهیم پیمود.

مسئول بسیج فرهنگیان فسا افزود: شکوه بلند پایداری، غرور ملی و همبستگی تمام اقشار جامعه در برابر دسیسه های استکبار و ایستادگی در مقابل زورگویی جهانخواران از خصلت های این مردم وفادار است، مردمی که عظمت اسلام و اقتدار امت دین مدار را به نمایش دیدگان همه دنیا گذاشتند.

یادآور می گردد بسیجیان فرهنگی به همراه دانش آموزان در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن شرکت گسترده داشته و آوای خوش آزادی و اطاعت از ولایت را سر دادند .

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: