کد خبر: ۲۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳
تجلیل از برگزیدگان مسابقات وبلاگ نویسی(ندای قلم) سازمان بسیج فرهنگیان که فراخوان آن در شهریور92 ابلاغ شده بود در روز سه شنبه 13اسفند در ساختمان شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش با حضور مقامات کشوری و لشکری و همکاران در آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، حسین سلطانی جانشین سازمان بسیج فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار این سازمان از برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات وبلاگ نویسی فرهنگیان بسیجی (ندای قلم) خبر داد و گفت: شیوه برگزاری این مسابقات به این صورت است که طبق فراخوانی که سازمان بسیج فرهنگیان در شهریور ماه 92به مراکز بسیج فرهنگیان تمام استان ها ابلاغ کرد،تمام فرهنگیان علاقه مند،  در این طرح به صورت اینترنتی ثبت نام کرده و از سایت ندای قلم نام کاربری دریافت کردند و وبلاگشان را به ثبت رساندند. 

جانشین سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به اینکه نحوه داوری به صورت شمارش تعداد مطالب ارسالی در روز و سنجش کمیت و کیفیت آنها است گفت: مطالب تولیدی در این مسابقه از رتبه ویژه بر خوردار است و هر سه ماه یک بار آثار داوری شده و در پایان ماه سوم از برگزیدگان تجلیل می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری جشنواره ارتقاء دانش و مهارت فرهنگیان بسیجی برای تاثیرگزاری بر فضای مجازی و نشر و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و تولید محتوای ارزشی است .

 جانشین سازمان بسیج فرهنگیان اضافه کرد: 800 فرهنگی وبلاگ نویس در این طرح شرکت و وبلاگ خود را ثبت کرده اند.

سلطانی یادآور شد همه  فرهنگیان علاقه مند می توانند اقدام به شرکت در این مسابقات نمایند تا علاوه بر راهیابی  در دوره بعدی مسابقات در اشاعه وبلاگ های فرهنگی- ارزشی در فضای مجازی سهم بسزایی داشته باشند.

وی در پایان از تمام فرهنگیان بسیجی که در این مسابقه  شرکت کردند تشکر و قدردانی کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: