کد خبر: ۲۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۰
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: براساس تاکید و فرمایش رهبر معظم انقلاب وظیفه حوزه علمیه است که به آموزش و پرورش ورود پیدا کند.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس،محمد نظری این مطلب را در پنجمین نشست منطقه سه کشوری کمیته همکاری حوزه های علمیه وآموزش وپرورش گفت و افزود:البته لازم است از چند سال همکاری حوزه و آموزش و پرورش آسیب شناسی دقیقی انجام گیرد و نقاط ضعف و قوت کار بررسی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: در جبهه‌های حق علیه باطل اثر حضور روحانیون را دیدیم و اکنون زمان بهره بردن از روحانیون در جنگ نرم است.

آذری گفت: هر جا در جبهه‌ها روحانیون حضور داشتند پیروزی نصیب ما می‌شد چرا که روح معنویت در رزمندگان بالا می‌رفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای «طرح روشنا» و «مدارس امین» در آموزش و پرورش بیان کرد: مدارس امین نیاز به مستندات قانونی محکم دارند تا برخی مشکلات فعلی مرتفع شود.

دبیر منطقه سه کشوری کمیته همکاری حوزه های علمیه وآموزش وپرورش ابراز داشت: در طرح روشنا روحانیون توانمند نیاز داریم و همچنین باید روحانیونی که به مدارس تیزهوشان اعزام می‌شوند متناسب با مقتضیات این مدارس باشد.

خاطر نشان می شود این نشست با حضور دبیران کمیته‌های همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش منطقه سه کشور شامل استا‌ن‌های فارس، ایلام، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان برگزار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: