کد خبر: ۲۷۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
کارشناس مسوول تکنولوژی و گروه های آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس خبرداد:
کارشناس مسوول تکنولوژی و گروه های آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت:بر اساس اعلام دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش ،خانم عفت فلامک دبیر روان شناسی آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز حائز رتبه دوم کشوری در طراحی سوالات داخلی درس روان شناسی شد .

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پروش فارس ، علی اصغر منزه ضمن اعلام این خبر گفت : در سال تحصیلی جاری وزارت آموزش و پرورش اقدام به بررسی سوالات داخلی طراحی شده توسط دبیران منتخب استانها در درس روانشناسی نمود .

منزه افزود:بر همین اساس از هر استان یک نفر انتخاب و به دبیرخانه کشوری این درس به میزبانی استان بوشهر معرفی گردید که پس از بررسی سوالات توسط کارشناسان و داوران کشوری درس روانشناسی 5 نفر به عنوان نفرات برتر معرفی گردیدند ،که خانم عفت فلامک با کسب رتبه دوم به عنوان یکی از این نفرات معرفی شد .

کارشناس مسوول تکنولوژی و گروه های آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت : عفت فلامک دبیرآموزش وپرورش ناحیه یک شیراز دارای مدرک کارشناسی ارشد روان شناسی و دکترای علوم تربیتی می­باشد و در حال حاضر نیز در دبیرستان دکتـر علاءالدین بهشـتی و دانشگاه فرهنگیان ( پردیس شهید با هنر شیـراز) به تدریس مشغول است.

وی افزود:فلامک در سالهای گذشته نیز موفق به کسب رتبه ها و عناوین مختلف علمی و پژوهشی درجشنواره ها ی برگزار شده در سطح استان وکشورشده است که ازآن جمله میتوان به کسب عناوین اول کشوری در بخش مقالات پژوهشی همایش سراسری آیه های ایثار و تلاش در سال85 و مسابقه­ی طرح درس نویسی مبتنی بر هوش چند گانه درسال تحصیلی 89-88 همچنین کسب رتبه دوم کشوری در مسـابقه­ی تمرکز زدایی در تالیف کتب درسی درسال تحصیلی 86-85 همچنین کسب مقام معلم نمونه درسطح استان در سال تحصیلی 85-84 ، کسب رتبه­ های دوم و سوم استان در جشنواره­ی الگوی برتر تدریس در سال تحصیلی 89-88 نام برد.

منزه ضمن بیان اینکه این فرهنگی تلاشگر همکاری مستمر و گسترده ای با گروه های آموزشی نیز دارد،گفت : وی درحوزه ترجمه کتاب وچاپ مقالات علمی و تخصصی نیز آثاری و مقالات متعدد ی ارائه نموده است، همچنین در مسابقات و فراخوان های مختلف علمی و پژوهشی فرهنگیان در حوزه تهیه­ی فیلم آموزشی و محتوای الکترونیکی، مقاله نویسی، طرح درس­، کتاب خوانی و ... در سطح استان شرکت و عناوینی را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است عفت فلامک تا کنون موفق به دریافت 73 لوح تقدیر به مناسبت حسن انجام وظیفه، فعالیت­های آموزشی و پژوهشی در سطح ناحیه، استان و کشور از سوی مسئولین شده است .

نام:
ایمیل:
* نظر: