کد خبر: ۲۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
در پیام بسیج فرهنگیان فارس بیان شد
سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر فارس در پیامی دیگر سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن را گرامی داشت.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، این سازمان در پیامی دیگر سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن را گرامی داشت. متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد.

مقصد عالم تویی،زینت آدم تویی

عفت مریم تویی،نور دو عالم تویی

مام حسین و حسن،فخر زمین و زمان

همسر تو بوالحسن اخیر خیر الخیار

مبارک باد بر ملت عظیم الشان ایران به ویژه زنان بزرگوار، روز مبارک زن، روز شرافتمند عنصر تابناک که زیر بنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خلیفه الله در جهان است و مبارک تر و پر بهاتر انتخاب بسیار والای روز بیستم جمادی الثانی است روز پر افتخار ولادت زنی که از معجزات تاریخ و افتخار عالم وجود است.

تمام ابعادی که برای زن متصور است و برای یک انسان، در حضرت زهرا (س) جلوه کرده است. یک زن که تمام معنای انسان و تمام نسخه انسانیت و تمام حقیقت زن در ایشان جلوه گر است.

معنویات، جلوه های ملکوتی ، جلوه های الهی، جلوه های جبروتی همه در این موجود الهی مجتمع است، یک زن به دنیا آمد که تمام هویت انسانی در او نمایان است، زنی که افتخار خاندان وحی که چون خورشید بر تارک اسلام عزیز می درخشد که تمام هویت های کمالی که در انسان متصور است در او به تمام وجود دارد با وجود اوست که تمام جلوه زن تحقق پیدا کرده است.

جامعه بزرگ فرهنگیان و به خصوص خواهران بسیجی با ولی امر خود پیمان می بندند که با الگو گرفتن از شخصیت والای حضرت زهرای مرضیه،به تربیت و پرورش امانت های الهی که به ایشان سپرده شده پرداخته و با تکیه بر قدرت لایزال الهی تهاجم فرهنگی دشمن را ناکارآمد و بی اثر نمایند.

زنان فرهیخته فرهنگی ما در طول حیات 36 ساله انقلاب اسلامی ثابت کرده اند با استعانت از حضرت زهرای مرضیه در مجاهده همدوش با مردان بلکه مقدم بر آنانند و به رهبر فرزانه این تعهد را می دهند که با حضور ارزشمند و شجاعانه خود در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی به جنبش نرم افزاری که مدنظر معظم له می باشد در سیستم آموزش و پرورش پرداخته و ثابت نمایند که در تربیت اسلامی ،مدرسه را خانه دوم خود دانسته و تحول معجزه آسایی که با انقلاب خمینی کبیر(ره) در جامعه زنان ایجاد شده را در امتداد انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) پیوند دهند. ان شاء الله

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: