گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۲۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۲
سردار دانشمندی فرمانده لشکر مردم محور 19 فجر
کسانی که در 8 سال دفاع مقدس در مرزها روبروی ما نبرد می کردند ، امروز در سوریه روبروی ما قرار گرفته اند و خاکریز دفاعی ما که 8 سال در جنوب و غرب کشور بود ، امروز در سوریه برقرار است و این جنگ بر علیه ماست .
به گزارش تنویر سپیدان ، عصر امروز سردار دانشمندی فرمانده لشکر مردم محور 19 فجر در جمع بسیجیان شهرستان سپیدان با اشاره به بحران سوریه اظهار داشت : کسانی که در 8 سال دفاع مقدس در مرزها روبروی ما نبرد می کردند ، امروز در سوریه روبروی ما قرار گرفته اند و خاکریز دفاعی ما که 8 سال در جنوب و غرب کشور بود ، امروز در سوریه برقرار است و این جنگ بر علیه ماست .

زمانی که کشور ما در تنگنا و سختی و مرارت جنگ بودیم ، سوریه در کنار ما ایستاد و مقاومت کرد و در بین کشورهای عربی سوریه و لیبی بودند که ایران را تنها نگذاشتند .

خریدها و مایحتاج نظامی ، غذایی و دارویی ما به نام سوریه خریداری می شد و به میدانهای جنگ می رسید .

اسکندر دانشمندی با تقدیر از حمایتهای سوریه از ایران در 8 سال دفاع مقدس گفت : سوریه امروز به دلیل وفاداری که به مردم و حکومت ایران داشت ، سه سال است که مورد تاخت و تاز گروه ها و کشورهای خون آشام شده و کسانی که در 8 سال دفاع مقدس در مرزها روبروی ما نبرد می کردند ، امروز در سوریه روبروی ما قرار گرفته اند و خاکریز دفاعی ما که 8 سال در جنوب و غرب کشور بود ، امروز در سوریه برقرار است و این جنگ بر علیه ماست .

دانشمندی با تاثیر گذاری فکر ، راه و اهداف انقلاب اسلامی بر مردم و دولت سوریه گفت : جنگ امروز سوریه ، به دلیل قرابت و ارتباط سوریه با ملت و دولت ایران است و همین قرابت موجب شده تا عربستان ، قطر و سایر کشورهای عربی با حمایت صهیونیستها و کشورهای اروپایی و آمریکا ، با پرورش انسانهای خونریز سلفی وهابی و جمع آوری آنها در سوریه در صدد براندازی دولت سوریه باشند .

دانشمندی دلیل اصلی بحران سوریه را مبارزه استکبار با استقامت و پایداری ایران اسلامی و کشورهای حامی ایران دانست و گفت : آمریکا در کشورهای اطراف ایران شکست خورد و نتوانست سیاستهای خود را اجرا کند و از طرفی با ورشکستگی اقتصاد داخلی مواجه شد ، به همین دلیل اجازه دخالت در سوریه را به ترکیه داد و ترکیه قول داد که سه تا شش ماهه کار سوریه را یکسره کند اما به دلیل مقاومت و ایستادگی مردم و دولت سوریه ، این آرزوی خونین محقق نشد .

دانشمندی جنگ سوریه را میدان رزم حق و باطل خواند و گفت : جنگ سوریه ، یک جنگ نیابتی است و شیعیان و علویان سوریه و برخی از کشورهای همسایه پشت خاکریز حق خواهی و عدالت خواهی ایستاده اند و سلفیها ، وهابیون و صهیونیستها از تمام کشورهای جهان در طرف دیگر خاکریز ایستاده اند

سردار دانشمندی با ابراز تاسف از کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع سوریه ای اظهار داشت : سلفیها و وهابیون برای عقب نشاندن مردم از مقاومت ، کودکان 4 ساله را سر بریده و با بستن معابر مردم را قتل عام می کنند و این جسارتها بر قلوب شیعیان جهان سنگینی میکند .

فرمانده لشکر مردم محور 19 فجر کمک مالی به مقاومت سوریه را یکی از ضروریات این جنگ دانست و گفت : با ارسال کمکهای مالی به جبهه مقاومت سوریه ، در حقیقت از ارزشهای انقلاب و نظام دفاع می کنیم و دفاع از نظام و ارزشهای انقلاب ، دفاع از دین خداست .



مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: