کد خبر: ۲۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
در اولین روز از هفته مقام معلم فرهنگیان بسیجی فارس در نماز جمعه حضور بهم رساندند تا با امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق نمایند.

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس، امام جمعه محترم شهرستان داراب ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرهنگیان در نماز جمعه، سالروز شهادت استاد اخلاق مرتضی مطهری (ره)که روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامیده شده را تبریک گفت و در ادامه به بیان دیدگاه های امام خمینی (ره) در مورد شخصیت شهید مطهری (ره) و معلمان گرانقدر پرداختو ضمن تبریک و تسلیت ضایعه شهادت شهید مطهری به همه مردم جهان فرمود: شهید مطهری منحصر به شیعیان و ملت ایران نیست بلکه متعلق به همه مردم جهان است .

وی تصریح کرد شهید مطهری عمر شریف و ارزنده خود را در راه اسلام صرف کرد و با کجروی ها مبارزه سرسخت داشت و در علوم اسلامی کم نظیر بود .

مطهری باید الگو برای همه ی حوزه ها و دانشگاهیان باشند و اندیشه های این شخصیت دینی باید در حوزه ها و دانشگاه ها بیشتر استفاده شود .آثار شهید مطهری همه مورد تایید امام (ره) بودند و از هر جهت مورد تایید هستند.

امام جمعه داراب ضمن خسته نباشید به معلمان ، آن ها را دارای مقام والا دانست و فرمود : شغل شما معلمین شغل انبیاء و شغل همه جامعه بشریت است و جایگاه شما جایگاه همان اولیاء و انبیاء است.

فرهنگیان بسیجی فسا نیز به همراه دانش آموزان در مراسم عبادی ، سیاسی نماز جمعه این شهرستان شرکت کردند .

امجدی در حاشیه این مراسم گفت: اگر به تاریخ و تمدن این سرزمین الهی مراجعه کنیم ، در می یابیم که این فرهنگیان بوده اند که در تمامی صحنه های دینی و مذهبی ،حضوری گسترده و پر رنگ از خود نشان داده و حرکت توده های مردم را در هر برهه از زمان ، هدایت و رهبری کرده و به حق از آنان به عنوان بزرگانی تاریخ ساز یاد می کنند .

مدیر کانون بسیج فرهنگیان فسا تصریح کرد: این افتخار و ارزش بزرگی است که روز شهادت استاد مرتضی مطهری را " روز معلم "نام نهاده اند و فرهنگیان بسیجی این مرز و بوم از دل و جان سخت در تلاش اند تا همچون ایشان در گفتار و بیان الگوه و در رفتار، اسوه تقوا و فضیلت باشند .

یادآور می گردد پیام معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش فسا به مناسبت هفته معلم در مراسم با شکوه نماز جمعه توسط واحد فرهنگی بسیج فرهنگیان فسا قرائت گردید .



فرهنگیان بسیجی نی ریز نیز به صورت هماهنگ و منسجم در نماز جمعه حضور یافتند.

حجت الاسلام و والمسلمین فقیه امام جمعه شهرستان نی ریز ضمن گرامی داشت یاد و خاطر ه شهید مطهری ،روز معلم را به معلمین کشور تبریک گفت و پیرامون شخصیت ممتاز شهید مطهری مطالبی بیان نمود.




/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: