گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۰۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۲
سرهنگ خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان
امید است همانگونه که در زمان 8 سال دفاع مقدس مردم ما از کوچکترین کمک به رزمندگان اسلام دریغ نمی کردند ، امروز نیز کمک های مالی خود را به سوریه ارسال نمایند چرا که تقویت مردم و دولت سوریه ، تقویت جبهه حق علیه باطل است .
به گزارش تنویر سپیدان صبح دیروز سرنگ خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان در جلسه ای که با حضور مسولین ادارات و نهاد های شهرستان سپیدان با موضوع حمایت از مردم مظلوم سوریه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شده بود  اظهار داشت : در حال حاضر اگر امکان حضور فیزیکی ما در کشور مظلوم سوریه وجود ندارد ، می توانیم با ارسال کمک های مالی خود به سوریه ، در جهاد مالی شرکت کنیم تا بدین صورت تقویت کننده جبهه حق علیه باطل باشیم .

سرهنگ خسروانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت : هر چند مشکلات اقتصادی گریبانگیر مردم و کشور ماست ، اما امید است همانگونه که در زمان 8 سال دفاع مقدس مردم ما از کوچکترین کمک به رزمندگان اسلام دریغ نمی کردند ، امروز نیز کمک های مالی خود را به سوریه ارسال نمایند چرا که تقویت مردم و دولت سوریه ، تقویت جبهه حق علیه باطل است .

مهندس تجلی معاون فرماندار سپیدان نیز در سخنانی گفت : اگر کشور عزیز ما ایران از نعمت ولی فقیه برخوردار نبود و سایه ولایت بر آن نبود ، وضعیت ما به مراتب بدتر از کشور و مردم سوریه بود .

مهندس تجلی لبیک گفتن به ندای مظلوم در هر گوشه از کره خاکی را لازم و ضروری خواند و افزود : امروز به برکت رهنمودهای رهبر انقلاب و در صحنه بودن مردم ، کشور ما مقاوم و پرتوان ایستاده است و از این رو لازم است بنا به تاکید مقام معظم رهبری ، در حد توان با ارسال کمک های مالی به جبهه مقاومت سوریه نیز یاری رساند تا بدین صورت به جهان اسلام یاری رسانند .

حجت الاسلام موحد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی سپیدان نیز در سخنانی جنایات وحشتناک وهابیون بر علیه زنان و مردان و کودکان سوری را رویارویی کفر با اسلام دانست و گفت : وظیفه شرعی و عقلی هر مسلمان است که به کمک برادر دینی خود بشتابد و با ارسال کمک های مالی به سوریه ، جبهه اسلام را یاری دهد .

قبل از آغاز جلسه و بیان نظرات و پیشنهادات مسولین ادارات ، فیلم مستندی از جنایات فجیه وهابیون وابسته به استکبار بر علیه مردم بی دفاع سوریه اکران شد که با نمایش آن اشک ماتم بر گونه های اکثر حاضرین در جلسه جاری شد .

در این جلسه مسولین ادارات علاوه بر اهداء کمک های مالی خود به مردم سوریه ، به عنوان مبلغ ، آمادگی خود را جهت اخذ کمک های مردمی و ارسال به ستاد جمع آوری کمک های مردمی به مردم سوریه اعلام نمودند .

لازم به ذکر است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپیدان به عنوان متولی جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مردم سوریه بوده و در تمام ساعات شبانه روز آماده دریافت کمک های مالی مردم جهت ارسال به جبه های حق علیه باطل می باشد .

انتهای خبر /


نام:
ایمیل:
* نظر: