کد خبر: ۳۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
مسئول بسیج فرهنگیان فارس:
حمید حسن زاده مسئول سازمان بسیج فرهنگیان فارس در گردهمايی سرگروههاي حلقه های صالحين زرقان گفت: رویکرد تربیتی و فرهنگی بزرگترین هدف بسیج فرهنگیان است.

به گزارش خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس،گردهمايي سرگروههاي حلقه هاي صالحين با حضور سرهنگ دوم پاسدار حمید حسن زاده مسئول بسيج فرهنگيان استان فارس وسرگرد عليپور فرمانده مرکز مقاومت بسيج زرقان ورياست اداره آموزش و پرورش زرقان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش زرقان برگزار گرديد.

دراين جلسه که تمامي سرگروههاي حلقه هاي صالحين بسيج فرهنگيان زرقان حضور داشتند

سرهنگ حسن زاده با تشريح برنامه هاي بسيج فرهنگيان در سطح استان و اشاره به اينکه بيشترين گستردگي ادارات آموزش و پرورش در کشور مربوط به استان فارس است تاکيد نمود: با توجه اينکه رويکرد و هدف اداره آموزش و پرورش و بسيج فرهنگيان در يک راستا است و هدف نهايي رسيدن به تربيت فرهنگي است و با توجه به اينکه امسال مزين شده به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي پس کار کردن در مقوله فرهنگ يک وظيفه است و رویکرد تربيتي فرهنگي بزرگترين هدف ماست. دراين راستا با هماهنگي با آموزش و پرورش بايد از موازي کاري جلو گيري شود.

وی در ادامه گفت: ما براين باوريم که کار فرهنگي بايد بومي باشد زيرا نيازهاي هر منطقه خاص همان منطقه است و بهترين کار فرهنگي کاري است که ريشه در اقشار جامعه داشته باشد و نياز مردم باشد.

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: