گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۳۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) در منطقه بيضاء سپيدان
سرهنگ اسماعیل محبی‌پور ، جمعه 9 خرداد در اردوی رزمی ، فرهنگی بسیجیان پتروشیمی شیراز كه در منطقه بيضاء سپيدان برگزار شد گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز انقلاب بوده، حضور داشته و موفق عمل کرده است.
به گزارش تنوير سپيدان به نقل از ايسنا ، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور ، جمعه 9 خرداد در اردوی رزمی ، فرهنگی بسیجیان پتروشیمی شیراز كه در منطقه بيضاء سپيدان برگزار شد گفت: بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز انقلاب بوده، حضور داشته و موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: امروز هم بسیج در هر عرصه‌ای که احساس کند ممکن است دشمنان به انقلاب خدشه و صدمه وارد کنند، ورود می‌کند، این عرصه سیاسی یا اقتصادی باشد یا فرهنگی، تفاوتی ندارد.

محبی‌پور با تاکید براینکه بسیج بهترین الگو است، گفت: امروز اقدام بسیجیان جان برکف سوریه باعث سرکوب تکفیری‌های دست‌نشانده صهیونیسم و حامیان سرمایه‌دار آنان شده است.

وی اضافه کرد: اگر مردم سوریه تا امروز مقاومت کرده و در مقابل تمام فشارها و ددمنشی‌های تکفیری‌ها ایستاده‌اند، به مدد بسیج مردم در این کشور بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز همچنین گفت: انقلاب اسلامی همواره مورد هجوم دشمنان در ابعاد مختلف بوده و است، در شرایط کنونی هم در حوزه فرهنگ، شاهد تهاجم همه‌جانبه دشمنان هستیم، بسیج نیز با توجه به مقتضیات زمان به تقابل با هرگونه هجمه دشمنان است.

محبی‌پور گفت: ورود بسیج به عرصه‌های فناوری و دنیای مجازی، از جمله اولویت‌های مد نظر است که با توجه به فضاسازی‌های دشمن، ضرورتی مهم به شمار می‌رود.

به گزارش ایسنا، اردوی فرهنگی رزمی بسیجیان پتروشیمی شیراز با حضور یکصد نیروی بسیجی در منطقه بیضا در شهرستان شیراز برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: