کد خبر: ۳۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور:
دکتر رمضانیان گفت: به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدا و تداوم راه انقلاب اسلامی باید فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی در جامعه نهادینه شود تا آرمان‌های انقلاب تحقق یابد.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان کشور، به منظور گرامی‌داشت چهلمین روز از شهادت معلم بسیجی شهید "جواد نوروزی" مراسم باشکوهی امروز با حضور مسئولان، خانواده معزز شهدا، مدیرکل بنیاد شهید، مدیرکل آموزش و پرورش، فرمانده سپاه سلمان، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و امت شهیدپرور زاهدان در مسجد جامع زاهدان برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور نیز در این مراسم در زمینه شأن و مقام والای شهیدان به ایراد سخنرانی پرداخت و نکوداشت مقام والای شهدا و شهادت را نوعی قدرشناسی از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان دانست.

شعبانعلی رمضانیان اظهار کرد: برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدا در واقع نوعی قدردانی از زحمات خانواده معزز شهیدان است که با صبر و تحمل همواره در راه تداوم انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.

وی در ادامه به شهادت بی دفاع مروج علم و دانش شهید «جواد نوروزی» اشاره کرد که توسط اشراری کوردل و سرسپرده به اهداف ننگین استکبار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور تصریح کرد: برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و ارج نهادن به اهداف والای آنان، باید مسیر حرکت انقلاب اسلامی تداوم یابد که این مهم تنها با نهادینه کردن فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی در جامعه محقق می‌شود.

در ادامه این مراسم، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مداحی پرداختند و در پایان یکی از همکاران شهید نوروزی نیز به بیان خاطراتی از آن شهید بزرگوار راه علم و دانش پرداخت.

شهید «جواد نوروزی» در فروردین ماه امسال در روستای حیط از توابع شهرستان راسک به دست افرادی مسلح و ناشناس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: