کد خبر: ۳۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲
سردار نقدي در بازديد از محل شهادت شهيد نوروزي:
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: گروه هاي تكفيري با اتكا به اين جنايات، بر اهداف شوم استكباري و اطاعت و فرمانبري از اتاق هاي فكر غربي و اسرائيلي و حمايت دلارهاي نفتي صحه مي گذارند.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس، سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه سفر خود به سيستان و بلوچستان در جمع شاگردان شهيد نوروزي در مدرسه شهيد رجايي و اهالي روستاي حيط از توابع شهرستان راسك گفت: دشمنان اسلام و استكبار با فريب عده اي و واداشتن آنها به جنايت و قتل انسان هاي بي گناه سعي در ايجاد تفرقه و دشمني ميان امت واحده اسلامي دارند.

سردار نقدي با بيان اينكه استكبار سيلي محكمي از مردم ايران و انقلاب اسلامي خورده است اظهار داشت: دشمنان متوجه شدند كه توانايي رويارويي مستقيم با اين انقلاب و مردم را ندارند و تجربه تاريخي دوران هشت سال دفاع مقدس، جنگ هاي لبنان و جنگ هاي فلسطين باعث شده تا آمريكا و اسرائيل از رويارويي مستقيم با امت واحده اسلامي نااميد شوند.

وي در ادامه سخنان خود خاطرنشان كرد: از اين رو دشمن با تغيير تاكتيك سعي در ضربه زدن و سست كردن ايمان و اعتقاد راسخ مردم داشته و به دنبال ايجاد تفرقه است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين فعاليت شبانه روزي 162 شبكه ماهواره اي فارسي زبان را يادآور شده و ادامه داد: اين شبكه ها با هدف سست كردن ايمان و اعتقادات مردم در تمام شبانه روز عليه انقلاب اسلامي، ارزش ها و اسلام برنامه پخش مي كنند و دشمن همچنان بر اين روش تاكيد دارد.

وي با اشاره به فعاليت گروه هاي تكفيري تصريح كرد: اين جريانات كه به بهانه اسلام و اختلاف در فتاوا، شيعيان را كافر معرفي كرده، حكم به قتل آنها داده و مرتكب جنايت و قتل انسان هاي بي گناه مي شوند، جز دروغ چيزي نمي گويند چون كسي همچون مولوي شهيد جنگي زهي شيعه نبود ولي به دست اين جريان به شهادت رسيد و تنها جرم اين عالم مجاهد اهل سنت، مبارزه و ايستادگي در مقابل استكبار و آمريكا بود.

جانشين فرمانده كل سپاه در امر بسيج خاطرنشان كرد: اين گروه ها با اتكا به اين جنايات، بر اهداف شوم استكباري و اطاعت و فرمانبري از اتاق هاي فكر غربي و اسرائيلي و حمايت دلارهاي نفتي صحه مي گذارند.

وي با بيان اينكه شما دانش‌آموزان چه شيعه باشيد و چه سني، دشمن با شما مي‌جنگد تاكيد كرد: امروز همه با هم عهد مي‌بنديم تا فلسطين را آزاد كنيم و انتقام خون شهدايمان را كه در گرو آزادي فلسطين و نابودي استكبار است، بگيريم.

سردار نقدي با تجليل از معلم شهيد "جواد نوروزي" كه فروردين ماه امسال به دست عوامل استكبار به شهادت رسيد؛ دانش آموزان اين شهيد را، به تلاش و كوشش براي علم آموزي و حفظ وحدت سفارش نموده و از خانواده اين معلم شهيد قدرداني كرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: