کد خبر: ۳۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید آموزش و پرورش ممسنی گفت: باید مطالبات و منویات رهبری را به عنوان سرلوحه ی کار خودمان قرار دهیم و آنها را در آموزش و پرورش تحقق عینی ببخشیم.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پررش فارس ،محمد علی نظری در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید آموزش و پرورش ممسنی گفت: تغییر و تحول در هر سیستم ، نهاد و هر سازمانی وجود دارد و با همین تغییر و تحولات است که می توانیم برنامه های جدیدی را برای پیشرفت کشور و سازمانمان ایجاد نماییم .

نظری گفت: موضوعی که جزء لاینفک بشری ،نه فقط بشر بلکه تمامی موجودات می باشد ، بحث تغییر است و در دنیا این تغییرات بخاطر رخدادهای خاص فرهنگی و همچنین رشد و توسعه صورت می گیرد .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود:باید مطالبات و منویات رهبری را به عنوان سرلوحه ی کار خودمان قرار دهیم و آنها را در آموزش و پرورش تحقق عینی ببخشیم و انتظارات دولت امید را با تمام توان برآورده کنیم .

نظری با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب افزود: امروز نیاز ها خیلی تغییر کرده و دشمن تلاش دارد با ارائه برنامه های ضد فرهنگی خود از طریق اینترنت و شبکه های مختلف ماهواره ای به مقابله با اسلام بپردازد و اگر ما به روز نباشیم قطعاً شکست خورده ایم.

وی افزود: در همین راستا در نظر داریم موسسه مجازی را در حوزه پرورشی ایجاد نموده و از ابزار زبان انگلیسی و پژوهش برای دستیابی به اهداف خود استفاده کنیم ، بنا بر این باید از نیروهای متخصص به فناوری و افراد نوین و آگاه به زبان انگلیسی استفاده نماییم .

نظری ضمن اشاره به اصالت مردم شهرستان ممسنی ، سابقه تاریخی و موقعیت مهم جغرافیایی آن در اتصال چهار استان اصلی جنوب کشور به هم افزود: سلحشوری مردم این منطقه چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب زبانزد است ،چنانچه در دوران هشت ساله دفاع مقدس،تقدیم 22 شهید فرهنگی و 108 شهید دانش آموز به انقلاب ،اوج همراهی مردم این منطقه به ارزشهای انقلاب را نشان می دهد .

وی ضمن اشاره به آیات قرآن کریم در مورد ماه مبارک رمضان و اهمیت روزه در مکاتب مختلف افزود :ماه مبارک رمضان به لحاظ ارزش، نه تنها در مکاتب الهی بلکه در مکاتب غیرالهی مثل بودا ، هندو و حتی بخش هایی از آمریکا و مکزیک نیز رواج داشته .

در ادامه رییس جدید آموزش و پرورش ممسنی گفت: تمام تلاش خود را برای پیشرفت علمی ، فرهنگی و پرورشی فرزندان این منطقه خواهم کرد و امیداورم تمامی فرهنگیان برای توسعه این نهاد گسترده تلاش و همت نمایند

داریوش اسدی افزود :صداقت را سرلوحه کارم قرار می دهم و آرامش را در محیط کاری حاکم می کنم ،چون امروز آموزش و پرورش به آرامش و تعامل نیازمند است .

در پایان ضمن قدردانی از خدمات چندین ساله جمشید افراسیابی در سمت رییس آموزش و پرورش ممسنی ،داریوش اسدی به عنوان رییس جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: