کد خبر: ۳۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج):
قناعتی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بقیه الله (عج) شیراز در دیدار با مسئولین آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز با بيان اينكه وزارت آموزش و پرورش يك وزارتخانه مادر است فرهنگيان را پاسداران جبهه انديشه و بصيرت و مرزداران حريم هاي فرهنگي و اعتقادي جامعه خواندند.

به گزارش بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز، ديدار صميمي فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بقیه الله (عج) شیراز با مسئولين بسيج ناحيه سه در دفتر مديريت برگزار شد.

در اين ديدار ابتدا اسماعيلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز ضمن ابراز مطالبی در رابطه با عظمت ماه مبارك رمضان ياد و خاطره شهداي گرانقدر دفاع مقدس و بخصوص شهداي فرهنگي را گرامي داشت.

وی دربخشی از صحبت های خود با توجه به روحيه جهادی كه در بين فرهنگيان ناحيه 3 موجوداست اهتمام همكاران را در اجراي اقتصاد مقاومتي خاطر نشان كرد.

در ادامه اين ديدار قناعتی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بقیه الله (عج) شیراز توجه ويژه به فرامين  مقام معظم رهبري را وظيفه شرعي خود و همه كاركنان ناحيه 3 خواندند و با بيان اينكه وزارت آموزش و پرورش يك وزارتخانه مادر است فرهنگيان را پاسداران جبهه انديشه و بصيرت و مرزداران حريم هاي فرهنگی و اعتقادی جامعه خواند.

وی اعلام كرد كه در تمامي عرصه ها، حاضر به همكاري صميمانه با آموزش و پرورش هستند وي ياد آور شدندكه تفاهم همدلي و برادري بين اين دو نهاد مقدس امري ناگسستني است.

نام:
ایمیل:
* نظر: