کد خبر: ۳۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
پیام معلم شهید؛
برادران و خواهران فرهنگی! شما در موقعیتی هستید که باید دانش آموزان و نونهالان انقلاب را هر چه بیشتر با مسایل اسلام و قرآن آشنا سازید و برای آنها از مکتب اسلام و از شهادت و از شجاعت بگویید و اسلام را به آنها بیاموزید و با رفتارتان و عملتان به دانش آموزان، اسلام را بیاموزید و خودتان الگویی از اسلام باشید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس در فرازی از وصیتنامه شهید والامقام فرهنگی ناصر اخوان می خوانیم:

برادران و خواهران؛ ما در موقعیت حساسی قرار داریم و چشم تمام مستضعفین جهان به انقلاب اسلامی ایران و به رهبری انقلاب دوخته شده و کلیه ابرقدرتها و جهانخواران شرق و غرب به رفتار و کردار ما انقلابیون مسلمان می نگرند و به دنبال یک نقطه ضعف هستند تا روی آن نقطه ضعف برنامه ریزی و توطئه کنند. ولی ما مسلمانان آگاه، با اطاعت و پیروی از فرامین ولایت فقیه و روحانیت مبارز و در خط امام، توطئه های شرق و غرب را خنثی می کنیم.

حراست از ولی امر و ولایت فقیه حراست و پاسداری از اسلام است و هر کس در هر مقام و لباسی که هست، از فرمان ولایت فقیه سرپیچی کند، از اسلام سرپیچی کرده است و کسانی که از ولایت

فقیه پیروی و اطاعت نکنند مسلمان نیستند چون احکام خدا را زیر پا گذاشته اند.

پیام من به همکاران فرهنگی: برادران و خواهران فرهنگی! شما در موقعیتی هستید که باید دانش آموزان و نونهالان انقلاب را هر چه بیشتر با مسایل اسلام و قرآن آشنا سازید و برای آنها از مکتب اسلام و از شهادت و از شجاعت بگویید و اسلام را به آنها بیاموزید و با رفتارتان و عملتان به دانش آموزان، اسلام را بیاموزید و خودتان الگویی از اسلام باشید. همین طور که پیامبر اکرم(ص) یک آموزگار بزرگ بود و اگر این رسالت سنگین را به خوبی انجام دادید، بزرگترین جهاد را کرده اید و خدای نکرده اگر سهل انگاری و سستی کنید، بزرگترین خیانت کرده اید که با خیانت آمریکا و صدام هم قابل مقایسه نیست.

دانش آموزان عزیز؛ هر چه بیشتر خودسازی کنید که امید انقلاب، شما جوانان حزب اللهی هستید و مدارس را سنگر دفاع از اسلام کنید و بیایید به جبهه ها درس شهادت و شهامت بیاموزید و حضور خود را در راهپیمایی ها و تشییع جنازه شهدا و مساجد و برگزاری مراسم انقلابی بیشتر نمایید.

از کلیه مسئولین امر در این شهر می خواهم که خیانتکار را از خدمتکار، صادق را از غیر صادق بشناسند و خیانتکار را از خود طرد کنند و افراد مؤمن و صادق به انقلاب را بشناسند و با آنان همکاریهای لازم را بنمایند. چون این عده دلسوز انقلابند.

معلم شهید ناصر اخوان در تاریخ 25آبان سال 61 در منطقه عین خوش به فیض شهادت نائل آمد.

/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: