کد خبر: ۳۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
پیام بسیج فرهنگیان فارس بمناسبت پیروزی غرور انگیز مردم غزه:
شجاعت ، بیداری ، ایثار و مجاهدت مردم غزه و پیروزی ایشان در مقابله با جبهه استکبار الهام گرفته از خط سیر جهاد در راه خداست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، این سازمان طی پیامی پیروزی غرور انگیز ملت مظلوم و سرافراز فلسطین و مردم غزه در برابر استکبار جهانی و صهیونیسم نژاد پرست را که نماد کاملی از جهاد در راه خداست را گرامی داشت.در ادامه متن کامل این پیام را می خوانیم.

تنها راه ریشه کن کردن این غده سرطانی ( اسرائیل ) مقاومت و مبارزه است .

« مقام معظم رهبری »

شجاعت ، بیداری ، ایثار و مجاهدت مردم غزه و پیروزی ایشان در مقابله با جبهه استکبار الهام گرفته از خط سیر جهاد در راه خداست .

انقلاب اسلامی به رهبری فقیه آگاه به زمان ونایب برحق خمینی کبیر( ره ) امام خامنه ای عزیز پرورش دهنده نسلی مبارز در راه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی است . که در این راه از بذل جان و مال دریغ نمی کند . غزه نماد اسلام خواهی ملتی است که فریاد مظلومیت را از حنجره اسلام ، پر خروش و ویرانگر به گوش استکبار جهان و صهیونیسم نژاد پرست رساند و نام و یاد خود را و رشادت های بی نظیرش را در اذهان جاودانه ساخت

غزه پرچم دار شرف وعزت انسانهای پاک در برابر شیطان صفتان بد کردار است .

غزه مظهر و نماد مقاومت در برابر جبهه استکبار با تمام داشته های پوشالیش ویک ملت با تمام غرور دینی در عین مظلومیت است . امروز غزه محصول ونتیجه مجاهدانی است که با اخلاص الهی خود رفتار علوی را با نیروهای مجاهد وخستگی ناپذیر خود در برابر دیدگان جهانی که عاری از فضائل اخلاقی است از یک سو وانسان هایی که پرچم عدالت الهی را بر دست گرفته و منتظر ان بصیر و مجاهدانی دلیر در عرصه های جهادی اند به نمایش گذاشته است.

و این وعده الهی است که حق در برابر ظلم و شرک پیروز است که جز با ایمان واخلاص در عمل و امید به فضل وکرم الهی و صبر در برابر مشکلات طی نخواهد شد .

در این ره وصول به نصرت الهی یاس وناامیدی ممنوع است .

آینده درخشان از آن مجاهدان عرصه جهاد فی سبیل الله است که با همت بلند خود برگ زرینی دیگری را به نام تربیت یافتگان دینی رقم زدند .

و به یاد داشته باشیم که ؛ صبر کلید واژه نصرت الهی بر مردمانی است که تحسین جهان را به مقاومت زیبایی خود در برابر دنیای کفر برانگیخته است .

امروز مردم غزه با پیروزی خود به جهانیان نشان دادند که مبادله حیات با شرافت جاودانگی غلبه حق بر باطل است .

و اینک مائیم و امتحان های دیگر در عرصه ها و صحنه های دیگر که با حضور خود در این عرصه ها نصرت الهی را در قلب ها حاکم سازیم .

سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فجر استان فارس

حمید حسن زاده

شهریور93

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: