کد خبر: ۳۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
مسئول امور تحصیلی اتباع خارجی و مدارس خارج از کشور فارس:
مسئول امور تحصیلی اتباع خارجی و مدارس خارج از کشور آموزش و پرورش فارس گفت: آنچه در غزه اتفاق می افتد یک نسل کشی بوده که توسط رژیم صهیونیستی اعمال می شود و این عمق کینه دشمنان اسلام نسبت به مسلمانان است ما باید عمق فاجعه را درک و متناسب با شرایط و جایگاهی که داریم هر کمکی که می توانیم در حمایت از کودکان غزه انجام دهیم.

مسئول امور تحصیلی اتباع خارجی و مدارس خارج از کشور استان فارس در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس اظهار داشت: یکی از ابعاد وجودی هر انسان بعد عاطفی و روحی آن فرد است که منبع بسیاری از تصمیم گیری ها و رفتارها و عکس العمل ها است ، طبیعتاً ما بعنوان یک انسان هم چنان که نسبت به کودکان خود و نسبت به سرنوشت آنها احساس مسئولیت می کنیم قطعاً این حس نوع دوستی را نسبت به همه کودکان دیگر هم باید داشته باشیم.

دکتر گودرزی اضافه کرد: در خصوص کودکان غزه که هم به لحاظ اعتقادی و هم سیاسی نزدیکی بیشتری احساس می شود، نمی توانیم نسبت به سرنوشت آن ها بی تفاوت باشیم.

مسئول امور تحصیلی اتباع خارجی استان فارس متذکر شد: کودکانی که در منطقه غزه واقع هستند مورد ظلم و وحشی گری رژیم کودک کش هستند و در شرایط سخت و طاقت فرسایی زندگی می کنند.

وی با بیان اینکه نام گذاری یک روز در حمایت از کودکان مظلوم غزه بعنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان غزه بسیار کار پسندیده و شایسته ای است متذکر شد: وظیفه هر فرهنگی است که در حمایت از کودکان غزه تلاش های وافی و کافی را مبذول دارند و در قالب برگزاری همایش و کمک های آموزشی وکتاب و لوازم التحریر و آموزش هایی از این قبیل و یا در قالب کمک های نقدی حمایت خود را اعلام نمایند.

دکتر گودرزی تصریح کرد: آنچه در غزه اتفاق می افتد یک نسل کشی بوده که توسط رژیم صهیونیستی اعمال می شود و این عمق کینه دشمنان اسلام نسبت به مسلمانان است ما باید عمق فاجعه را درک و متناسب با شرایط و جایگاهی که داریم هر کمکی که می توانیم در حمایت از کودکان غزه انجام دهیم.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تصاویری که از بازگشایی مدارس غزه در سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شد نشان دهنده پیروزی اراده راسخ ،امیدوار و پرنشاط کودکان غزه در برابر خوی ددمنشی و بی رحمانه و فاقد احساس رژیم کودک کش است. من بعنوان یک فرهنگی وظیفه خود می دانم که در این روزهای آغازین سال تحصیلی هر نوع حمایتی را در راستای تقویت اراده قوی و عزم راسخ این کودکان بنمایم.

/انتهای پیام/224224

برچسب ها: غزه ، بسیج فرهنگیان
نام:
ایمیل:
* نظر: