کد خبر: ۳۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹
در نشست مشترک کمیته امداد وآموزش وپرورش فارس مطرح شد:
مدیر کل کمیته امداد امداد امام خمینی (ره)استان فارس گفت:سال گذشته و در جریان برگزاری جشن عاطفه ها ، یکی از دانش آموزان ، یک میلیون و 200 هزار تومانی را که برای خرید دوچرخه جمع آوری کرده بود به این جشن اهدا کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ،علی الهیاری در نشست مشترک مدیران ومسئولان کمیته امداد وآموزش وپرورش در شیراز ، پیرامون چگونگی برگزاری جشن عاطفه ها، خاطر نشان کرد :همین استقبال وخواسته شهروندان است که ما را سر ذوق آورده است که زمینه جذب مشارکت آنها را فراهم کنیم.

الهیاری آمار نیازمندان در کلانشهر شیراز را بالاارزیابی کرد و افزود: اگر چه آمار نیازمندان در کلانشهر بالاست اما آمار انسانهای برخوردار هم زیاد است، لذا انتظار می رود شهروندان به همنوعان نیازمند کمک و توجه بیشتری کنند.

مدیر کل آموزش وپرورش فارس نیز در نشست یاد شده با بیان این که همه چیز باید از پیش دبستانی شروع شود خاطر نشان کرد: باید کمک به همنوع و ایجاد احساس مسئولیت تبدبل به یک فرهنگ شود .

مدیران و مسئولان کمیته امداد و آموزش وپرورش ضمن تاکید بر همکاری همه مسئولان در جشن عاطفه ها ،بر توزیع هدایا وکمک های مردمی و دانش آموزی با ظرافت وهمراه با تکریم دانش آموز ان نیاز مند تاکید نمودند .

گفتنی است ،جشن عاطفه ها روز چهارشنبه 16 مهر ماه در تمام مدارس استان فارس و روز پنجشبه 17 مهر ماه در مساجد ،پایگاههای مقاومت بسیج ومعابر ، و روز جمعه در مراسم نماز جمعه سراسر استان فارس برگزار می گردد.

لازم به ذکر است که ،سال گذشته در قالب جشن عاطفه ها ،یک میلیارد و 5میلیون تومان در شیراز جمع آوری شد که 450میلیون تومان آن در مدارس انجام گرفت.
برچسب ها: جشن عاطفه ها ، مدرسه
نام:
ایمیل:
* نظر: