گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۴
سرهنگ خسروانی دبیر ستاد یادواره شهید قنوتی
جهت هماهنگی و اجرای یادواره شهید قنوتی در 24 مهر ماه ، تاکنون بیش از 12 جلسه هماهنگی در شهرستان و شهر شیراز برگزار شده است .
به گزارش تنویر سپیدان ، سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان و دبیر ستاد یادواره شهید قنوتی با اعلام خبر برگزاری یادواره شهید قنوتی در 24 مهر ماه اظهار داشت :  شیخ شریف قنوتی قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با انجام فعالیتهای سازندگی ، فرهنگی ، مذهبی و .... در شهرستان سپیدان به عنوان یک چهره شاخص و برجسته در بین مردم بوده و در جنگ تحمیلی نیز رشادتهای این شهید بزرگوار در خرمشهر بود که مقام معظم رهبری در خصوص او فرمودند « اگر شیخ شریف شهید نمی‌شد خرمشهر از دست نمی‌رفت(سقوط نمی‌کرد) چون او خیلی شجاع و انقلابی بود» و این جمله نشان دهنده شناخت عمیق ایشان از شخصیت آن شهید بزرگوار است .
دبیر ستاد یادواره شهید قنوتی گفت : ستاد یادواره شهید قنوتی از ابتدای سال 93 در سپیدان فعال شده و تاکنون بیش از 12 جلسه عملیاتی با کمیته های ستاد یادواره در سطح شهرستان و استان فارس برگزار شده است .
سرهنگ خسروانی از آحاد مردم شهید پرور و همیشه در صحنه سپیدان خواست  جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر این یادواره همکاری و مساعدت لازم را با کمیته های ستاد یادواره به عمل آورند تا این یادواره مقدمه ای برای برگزاری کنگره عظیم شیخ شریف قنوتی که سال 94 در شهر شیراز برگزار می شود باشد .
انتهای پیام


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: