کد خبر: ۴۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نی ریز:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نی ریز در جمع مربیان صالحین بسیج فرهنگیان نی ریز اظهار داشت: ماهواره کانون گرم خانواده و محیط سالم آن را مورد تهدید قرار داده است که تشکیل حلقه های صالحین در بسیج و تبلیغ چهره به چهره در اجتماعات از راهکارهای مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نی ریز با حضور در دفتر بسیج فرهنگیان با مربیان حلقه های شجره طیبه صالحین بسیج فرهنگیان دیدار و گفتگو نمود.

امین پور مهم ترین ركن و اساس کار در شجره طيبه صالحين را تاثیرپذيري بر رفتار، ايجاد انگیزه ها و باورها در ميان متربیان و افراد عنوان كرد.

وی افزود: شجره طیبه صالحین جایی برای تعلیم و رشد افراد بوده، و تمامی این ها برنامه ریزی و هدف گزاری شده اند.

امین پور با اشاره به اینکه دشمن اعتقادات ما را هدف قرار داده است، گفت: امروز دشمن تا بن دندان مسلح بوده و برای از بین بردن ارزش های ما از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده است و ما نیز بنا به تکلیف و وظیفه الهی باید مصمم تر از گذشته در صحنه وارد شویم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نی ریز یکی از برنامه های محوری حلقه صالحین در سال 93 را تبیین آسیب ها و اثرات مخرب ماهواره(دجال واره) بعنوان یک پدیده شوم در جامعه عنوان نمود و اظهار داشت: ماهواره کانون گرم خانواده و محیط سالم آن را مورد تهدید قرار داده است که تشکیل حلقه های صالحین در بسیج و تبلیغ چهره به چهره در اجتماعات از راهکارهای مقابله با این تهاجم فرهنگی دشمن است.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر لزوم شناخت آسیب های مخرب و ویرانگر دجالواره در بنیان خانواده عنوان داشت: چند راهکار برای حفظ خانواده و خود از ماهواره می‌‌توانیم بیان کنیم که مهم‌ترین آن، شناختن آسیب‌های ماهواره و تلاش آن برای ترویج بی‌بند و باری است. ماهواره قصد دارد طلاق را در میان زنان و مردان مسلمان امری پسندیده سازد و آنها را به تنوع‌طلبی و خیانت تشویق می‌‌کند.

وی ادامه داد: آگاهی دادن به مردم درباره آسیب‌های ماهواره، احکام داشتن آن در منزل، جایگزینی برنامه‌های متنوع در طول روز و همچنین دعوت مردم به تقوا و معنویت می‌‌تواند از شیوع و ترویج آن در جامعه جلوگیری کند.


/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: