کد خبر: ۴۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرور ش فارس خبر داد:
رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرور ش فارس گفت: بانک اطلاعاتی فرهنگیان هنرمند فارس در دست تالیف است و به زودی منتشر می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس ، سعید رضا کامرانی در جلسه هم اندیشی معاونین پرورشی و تربیت بدنی ادارات سراسر استان فارس با اعلام این خبر گفت: در این کتاب ، اطلاعات تمامی فرهنگیان شاغل ، بازنشسته ، در گذشته و شهدای فرهنگی گرانقدر که به عنوان هنرمند شناخته شوند وجود دارد.

کامرانی افزود: فرهنگی هنرمند کسی است که دارای رتبه اول تا سوم استانی در فعالیت های فرهنگی و هنری باشد و در مورد شهدا و در گذشتگان فرهنگی نیز ،کمیته ای مسئولیت تعیین سطح هنری آنها را به عهده دارد.

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرور ش فارس گفت: پرسش مهر ریاست جمهوری، با توجه به وضعیت بحرانی آب در کشور مطرح شده و این مسابقات فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی در این راستا می باشد.

وی با تاکید به پرداختن به شعار سال در مسابقات فرهنگی و هنری گفت: برای جذب مناسب دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری ، تشکیل جلسه با منتخبین سال های قبل، برگزاری کلاس های آموزشی و اطلاع رسانی مناسب میتواند کارگشا باشد.

کامرانی با تاکید به برگزاری مناسب فعالیت های اردویی گفت: برخی مدیران به علت ترس از وقوع حوادث از برگزاری اردو پرهیز میکنند ، اما شرکت در فعالیت های اردویی حق دانش آموزان است.

وی افزود: اجرای فعالیت های اردویی بر اساس شیوه نامه و در چهار چوب قوانین و مقررات لازم و ضروری است .

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرور ش فارس با بیان اینکه تعداد 800 هزار نفر از دانش آموزان فارس تحت پوشش فعالیت های کانون های قرار دارند گفت: در اداره کانون ها از مدیران توانمند و موفق استفاده کنید تا این مراکز با قدرت به کار خود ادامه دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: