کد خبر: ۴۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲
فرماندار کوار:
فرماندار کوار گفت: محدودیت‌ها و کمبودهای فعلی نباید مانع رشد آموزش و پرورش شود و هدف و همت ما می‌بایست در جهت ارتقاء کمی و کیفی این نهاد مهم باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوار، داریوش دهقان هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار با اشاره به اینکه دانش اموزان سرمایه‌های کشور هستند و کار و فعالیت در حوزه آموزش و پرورش عبادت است، اظهار داشت: تمام توان خود را در زمینه رشد شهرستان در تمامی زمینه‌ها به خصوص حوزه آموزش و پرورش به کار خواهیم بست.

وی خواستار برنامه ریزی به منظور تقویت شورا و حضور منظم در جلسات و ارائه نظرات مفید از طرف اعضاء شد.

فرماندار کوار در ادامه با اشاره به اینکه انسان و جهان همواره در حال تغییر و پویایی است، اظهار داشت: این تغییرات در آموزش و پرورش باید در جهت مثبت و ارتقاء آن باشد و ما اعضای شورای آموزش و پرورش با طرح نظرات و تصویب موارد مطرح شده می‌توانیم کمک موثری به آموزش و پرورش شهرستان کنیم.

دهقان افزود: البته محدودیت‌ها و کمبودهای فعلی نباید مانع رشد آموزش و پرورش شود و هدف و همت ما می‌بایست در جهت ارتقاء کمی و کیفی این نهاد مهم باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان کوار با توجه به ارائه راهکار و مشکلات و معضلات در آموزش و پرورش شهرستان و از سویی با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت و نقش موثر آن در جامعه، خواستار برنامه ریزی دقیق در خصوص راهکارهای ارائه شده با همفکری و تبادل نظر و استفاده از افراد مجرب و با تجربه در آموزش و پرورش شد و اظهار داشت: اعضای شورا به این امر مهم دقت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی دانش آموزان در سطح شهرستان باشیم.

دهقان در پایان جلسه با جمع بندی نظرات و پیشنهادات، راهکارهای ارائه شده توسط اعضا شورا را خوب و مثبت ارزیابی کرده و بر پیگیری و عملی کردن مواردی که در شهرستان قابل اجرا می‌باشد، تاکید کرد.

هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوار در سال جاری با حضور داریوش دهقان، فرماندار کوار، حجت الاسلام آقایی، امام جمعه کوار، و اعضا شورا با محوریت بررسی مسائل و مشکلات آموزشی دوره متوسطه اول و راهکارهای ارتقای کیفیت آموزشی در این دوره- بررسی و تبادل نظر در خصوص احیای دارالقرآن‌های روستاهای شهرستان و طرح مسائل جاری آموزش و پرورش شهرستان در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: