گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۹
توصیه های سردار کلیشادی به قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپیدان
باید بصورت کارشناسی شده تمام زوایای امر به معروف و نهی از منکر به مردم معرفی شود
به گزارش تنویر یه نقل از شباب سپیدان ، سردار کلیشادی مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج در حاشیه بازدید از قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه سپیدان در جمع اعضاء این قرارگاه حاضر و در خصوص اجرایی شدن این فریضه اللهی توصیه هایی را بیان نودند .
خلاصه این توصیه ها و راهکارها به شرح زیر است :

1. تمامی پاسداران ، شورای امر به معروف ، شورای حوزه های مقاومت ، فرماندهان پایگاه های مقاومت و سرحلقه های صالحین با مهارتها و معارف امر به معروف و نهی از منکر آشنا شوند .

2. تعدادی از خواهران که استاد دانشگاه ، طلبه ، دبیر و یا دانشجو هستند ، به نسبت نیاز شهرستان پس از طی یک دوره آموزشی به عنوان مشاور خانواده انتخاب و در کنار مساجد با عنوان مشاور به خواهران یاری دهند چرا که این امر می تواند بسیاری از خواهراني که دچار مشکلات مختلف هستند را نجات و ياري دهد .

3. یک گروه خودجوش مردمی متشکل از چند نفر پزشک ، قاضی ، اساتید دانشگاه ، روحانی ، دبیر آموزش و پرورش ، معتمدین محل ، بازاریان متدین و ... به عنوان حامیان آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهرستان تشکیل و در محافل عمومی تبلیغ و اعلام موجودیت نمایند که از آمرین به معروف و ناهیان از منکر به هر شکل ممکن حمایت می نمایند . این امر موجب ترویج این فریضه و رفع نگرانیهای آمرین و ناهیان می شود .

4. هر پایگاه بسیج ده نفر از برترین های خود که با تجربه هستند و با معارف آشنا و دارای بیان هستند را معرفی و در دو نوبت مهارتها و معارف امر به معروف و نهی از منکر را فرا گرفته و متعهد شوند که این فریضه را در همه زمینه ها به صورت جدی در شهرستان انجام دهند و در مراحل بعد این حلقه ها گسترش یابد .

5. یک گروه پژوهشی درخصوص امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ایجاد و موضوعات مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر بصورت علمی و دقیق توسط این گروه پیگیری و در اختیار تیم های امر به معروف و نهی از منکر قرار گیرد ( مثلاً آمار طلاق ، علل طلاق ، راهکار جلوگیری از ازدیاد طلاق و ... )

6. مجمع بسیج پیشکسوتان شهرستان اعضاء کمیته امر به معروف و نهی از منکر خود را به عنوان ناظر بر عملکرد برنامه های قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان تعیین و از ظرفیتهایی که بازنشستگان عزیز سپاه دارند علاوه بر نظارت ، در جهت آموزش اعضاء پایگاه ها هم استفاده شود .

7. از آنجا که مقام معظم رهبری فرمودند مهمترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر حوزه مسئولین است ، موارد تخلفات شناسایی و راه های امر و نهی کردن به مسئولین و کارمندان ادارات بررسی و کارشناسی شده و با ایجاد موج توسط مردم این امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد . اگر این موارد بصورت کارشناسی شده باشد و مردم از آنها مطلع شوند ، مردم مشتاقانه ورود پیدا کرده و می توانند روئسا و کارمندان را امر و نهی نمایند .

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: