کد خبر: ۴۳۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹
رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس:
رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس گفت: با تأکید معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، پرسش مهر 15 ریاست جمهوری که با محوریت « بحران آب و راه های استفاده بهینه از آب» در سال تحصیلی 94-93 برگزار می شود، امسال علاوه بر دانش آموزان همکاران فرهنگی هم می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس در گفتگو با خبرنگار بسیج فرهنگیان فارس در خصوص پرسش مهر 15 گفت: با تأکید معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، پرسش مهر 15 ریاست جمهوری جناب آقای دکتر روحانی که با محوریت « بحران آب و راه های استفاده بهینه از آب» در سال تحصیلی 94-93 برگزار می شود، امسال علاوه بر دانش آموزان همکاران فرهنگی هم می توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

سعید رضا کامرانی در ادامه بیان داشت : پرسش مهر امسال با همکاری سازمان دانش آموزی فارس اجرا می شود که تبلیغ ، جمع آوری آثار و ارسال به مرکز استان را برعهده خواهد داشت و از این مرحله به بعد توسط اداره فرهنگی هنری پیگیری و دنبال خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس افزود: علاقمندان می توانند آثار خود را در رشته های طراحی پوستر، نقاشی ، کاریکاتور، عکس ، مقاله پژوهشی ، شعر ، داستان کوتاه ، فیلم کوتا، (مستند ، داستانی ، پویا نمایی) وبلاگ ، سرود همگانی و نمایشنامه نویسی را حد اکثر تا دهم دی ماه از طریق آموزشگاه به ادارات آموزش و پرورش منطقه / شهرستان ارسال نمایند.

عضو شورای تربیتی استان در پایان برترین های پرسش مهر 14(سال تحصیلی 93-92)که تندیس و تقدیرنامه های خود را از جناب دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش در تهران دریافت کردند را به شرح زیر عنوان کرد: آقای سید محراب پرواس از ناحیه یک شیراز وخانم فاطمه خدا کریم اردکانی از شهرستان سپیدان


/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: