گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
پدر شهید اعتمادی در نشست فرماندهان پیشکسوت سپاه :
وای بر کسانی که بر علیه انقلاب و نظام که مزین به خون مطهر شهدای زیادیست ، اقدامی نابجا و حرفی ناسنجیده بزنند که موجی خوشحالی دشمن و ناراحتی دوستان شود .
به گزارش تنویر سپیدان ، پدر سردار رشید اسلام شهید اعتمادی روز گذشته 6 آذرماه 93 با حضور در جمع فرماندهان و پیشکسوتان سپاه و بسیج سپیدان ، با بیان خاطراتی از زمان جنگ تحمیلی گفت : کتابهای زیادی در باب شهدا و جنگ تحمیلی نوشته و منتشر شده که توصیه میکنم این کتابها را بخوانید چرا که با خواندن بسیاری از وصایای شهدا ، قلب انسان به لرزه در می آید .
پدر شهید اعتمادی خطاب به برخی مسئولین و مردم گفت : وای بر کسانی که بر علیه انقلاب و نظام که مزین به خون مطهر شهدای زیادیست ، اقدامی نابجا و حرفی ناسنجیده بزنند که موجی خوشحالی دشمن و ناراحتی دوستان شود .

وای بر کسانی که بر علیه انقلاب اقدامی نا بجا نمایندسرهنگ دوم پاسدار مرتضی خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان نیز با اشاره به ایستادگی ملت و نظام جمهوری اسلامی در برابر غرب و شرق اظهار داشت : رمز موفقیت ما به حقی است که برای حفظ آن باید در برابر هر زوری ایستادگی کنیم ، چون برای به دست آوردن و حفظ این حق بیش از سی سال است خونهای زیادی ریخته شده و وصیت شهدا هم حفظ اسلام و ولایت و آزادگی بوده است .
سرهنگ مرتضی خسروانی ایستادگی و توکل به خدا را تنها ترین عامل پیروزی در برابر ابرقدرتها دانست و افزود : فرماندهان و پیشکسوتان سپاه و بسیج دارای دریایی از تجربیات و اندوخته هایی هستند که جوانان ما برای ایستادگی و حفظ نظام باید به این دریای خروشان متصل شوند .
فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان کسب تجربه را یکی از مهمترین دلایل موفقیت فرماندهان سپاه و بسیج دانست و گفت : پیشکسوتان بسیج و سپاه با حضور در مراکز سپاه و بسیج به ویژه حلقه های شجره طیبه صالحین علاوه بر ایجاد دلگرمی در بین جوانان ، باید تجربیات و اندوخته های زمان جنگ و بعد از آن را به آنها منتقل نمایند .

در ادامه تعدادی از فرماندهان قدیم سپاه سپیدان ، رزمندگان 8 سال دفاع مقدی و یکی از فرماندهان جوان بسیج به بیان سخن و ذکر خاطراتی از جنگ تحمیلی و سپاه و بسیج نمودند .
این مراسم با اهداء لوح یادبود به پیشکسوتان و فرماندهان بسیج و سپاه به پایان رسید .

انتهای پیام /

نام:
ایمیل:
* نظر: