کد خبر: ۴۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ممسنی به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی استان با دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو نمود .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ممسنی در این دیدار که با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس انجام گرفت ،دکتر شفیعی رئیس مجمع نمایندگان فارس،  دکتر بطحایی و حجت الاسلام و المسلمین ناصری معاونان توسعه مدیریت و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش نیز حضور داشتند .

در این دیدار دکتر فانی اظهار داشت : بار اصلی آموزش و پرورش بر دوش شما مدیران می باشد و امیدواریم با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید و مجلس شورای اسلامی به مسائل کلان آموزش و پرورش و وضعیت رفاهی فرهنگیان بهبود ببخشیم .

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که بزودی سفری به استان فارس داشته باشند .

داریوش اسدی مدیر آموزش و پرورش ممسنی نیز ضمن ابلاغ سلام فرهنگیان و دانش آموزان استان به وزیر آموزش و پرورش بیان داشت : از زمانی که جناب آقای آذری سکان اداره کل آموزش و پرورش فارس را به دست گرفتند با انتخاب تیم قوی مدیریتی در  اداره کل روح امید و سرزندگی را در میان فرهنگیان و مسئولین آموزش و پرورش فارس دمیده است .

 وی با اشاره به  مسائل و مشکلات کنونی آموزش و پرورش  استان فارس و شهرستان ممسنی از دکتر فانی درخواست نمود،با توجه به رشد علمی مناسب و پدیده بودن دانش آموزان ممسنی در کنکور 92 و انشاءالله تکرار این مهم در سال جاری و نیز تحصیلات عالیه جمع کثیری از فرهنگیان استان و شهرستان ممسنی نگاه ویژه ای به استان فارس داشته باشند .

نام:
ایمیل:
* نظر: