کد خبر: ۴۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
جلسه سرمربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان کشور، با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، روز پنجشنبه بیستم آذر در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع فرهنگی آموزشی کوثر قم برگزار شد.
در سومین نشست حضوری حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان کشور ابتدا حجت الاسلام دکتر عبدالله حاجی صادقی طی سخنانی به بیان اهمیت اربعین حسینی(ع) پرداخت و ابراز داشت: این مراسم شکوهمند فقط اختصاص به امام حسین(ع) دارد و برای هیچیک از اولیاء دین موضوع برپایی مراسم اربعین سفارش نشده است.

استاد حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان کشور با بیان مضمون فراز "مع الحسین(ع) و اصحاب الحسین(ع)" از زیارت عاشورا، گفت: در جبهه سیدالشهدا(ع) بودن بسیار اهمیت دارد و تاکید شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود به موضوع مهندسی حکومت دینی پرداخت و بخش هایی از کتاب فلسفه و نظام سیاسی اسلام با حضور سرمربیان حلقات صالحین بسیج فرهنگیان کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدار سرمربیان حلقات صالحین بسیج فرهنگیان با آیت الله جوادی آملی

سرمربیان حلقات صالحین بسیج فرهنگیان کشور در ادامه همایش یک روزه خود در قم با حضور در موسسه تحقیقاتی اسراء و اقامه نماز جماعت، در محضر آیت الله جوادی آملی حضور یافته و از رهنمودهای عرفانی و تفاسیر الهی ایشان درباره مسائلی چون خودشناسی و عزاداری اربعین حسینی(ع) بهره مند شدند.

نشست آسیب شناسی شبکه های اجتماعی

سرمربیان حلقه های صالحین در نوبت عصر، اقدام به برپایی نشستی با عنوان آسیب شناسی شبکه های اجتماعی نمودند.

در این نشست حجت الاسلام کهوند به موضوع استعمار فرارو و رابطه آن با رسانه، ریشه یابی موضوع اینترنت، فراوانی انواع جستجوهای کاربران اینترنتی در ایران، شبکه های اجتماعی و کارکردهای مخفی گوشی های تلفن همراه  و هدف تحریم های فلج کننده از سوی استکبار جهانی پرداخت و خطرات اینترنت را نسبت به ماهواره متذکر گردید.

در نشست یک روزه سرمربیان، دکتر شعبانعلی رمضانیان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور، حجت الاسلام فاضلی معاونت تعلیم و تربیت سازمان و عباس روحی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم حضور داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر: