گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷
بیانیه روابط عمومی سپاه ناحیه سپیدان بمناسبت حماسه 9 دی
9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.
به گزارش تنویر سپیدان ، به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سپیدان طی بیانیه ای اعلام کرد : 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز .
در این بیانیه آمده است :

يُرِيدُونَ لِيُطفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كرِهَ الْكَفِرُون( سوره مبارکه صف آیه 8)
آنها مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند ، ولى خدا نور خود را كامل مى‏كند هر چند كافران خوش نداشته باشند.
9دی روز تجلی حماسه بزرگ میثاق معنادار امت با مقام عظمای ولایت فرا رسیده است.روزی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز...در 9 دی ملت همیشه بیدار و آگاه ایران اسلامی یکبار دیگر نشان داد که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند و جایگاه قدسی ولایت و امامت و میراث ماندگار و جاودان عاشورا و کربلا تا همیشه تاریخ خطوط قرمزشان است.
حرکت خودجوش و انقلابی طیف های مختلف مردم در فضای غبارآلود فتنه ی سنگین سال ۸۸ حضوری مجاهدانه و نمایشی نمادین و جلوه ای از آمادگی و شور و شعور و سرزندگی را رقم زد و پاسخی درخور و دندان‌شکنی بود به اهانت ها و توهین به ارزش های مقدس این مرز و بوم به ویژه اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایجاد کرد که وحشت عظیمی در دل دشمنان خارجی و دریوزگان داخلی استکبار افکند.
استکباری که با خیال باطلش برآن شد تا با کمک مخالفان و معاندان نظام اسلامی و با بکارگیری امکانات گسترده رسانه ای- خبری و تبلیغاتی در اینجا هم انقلاب مخملی راه بیاندازد. اما هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم نقشه های شان را نقش بر آب ساخت و حماسه ای خلق گردید که به نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی بدل شد. حماسه ای که در پرتو آن ملت آگاه ایران ضمن اعلام وفاداری مجدد خویش نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب، بار دیگر بلوغ و شعور سیاسی خود را در شرایط سخت و سرنوشت ساز کشور مثل همیشه به رخ جهانیان کشید.
روابط عمومی و تبلیغات ناحیه سپیدان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی پیروزی ملت مومن ولایت مدار ایران اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور پرشور آنها اعلام می دارد همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی با بصیرت و شناخت در راستای اهداف انقلاب اسلامی گام برخواهد داشت و فرارسیدن سالروز این حماسه باشکوه را گرامی می‌دارد و بر این باور است که باید در راستای تقویت باورهای مردم، علاوه بر برگزاری تجمع ها و جلسات با استفاده از سخنرانی های افراد صاحب علم و آگاهی بر پایه اندیشه های سیاسی اسلام ناب محمدی (ص) و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر بصیرت و آگاهی مردم بیافزاییم.
با نهایت تاسف و تاثر حرکت جنایتکارانه گروهک های تروریستی وابسته به عوامل استکبار جهانی از سرزمین ولایت مداران نمایان شد. حادثه تروریستی به شهادت رساندن جمعی از مرزبانان غیور ایران اسلامی در منطقه مرزی شهرستان سراوان بار دیگر افشاء کننده وحشت همراه با کینه توزی عمیق از وحدت و برادری ملت شریف ایران اسلامی، بخصوص مذاهب و اقوام مختلف در استان ولایت مدار سیستان و بلوچستان است.
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سپیدان ضمن محکومیت این اقدام کینه توزانه شهادت مرزبانان ولایت مدار استانمان را به حضرت ولی عصر (عج)، امام خامنه ای (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور استان فارس بخصوص خانواده معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده و همگان را به شرکت در مراسم تشییع این شهدای والا مقام که همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در روز چهارشنبه مورخ 10/10/93 شاعت 10:30 صبح از جلوی مسجد جامع اردکان برگزار می گردد، دعوت به عمل می آورد.

(( روابط عمومی و تبلیغات سپاه سپیدان/دی ماه 1393 شمسی))

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: