گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۸۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
سپاه سپیدان هتک حرمت به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد :
مستکبران غربی جریان های تکفیری را برای مقابله با مسلمانان حمایت می کنند و با اهانت به مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام(ص) سعی دارند چهره ناپاک خودشان را تطهیر کنند.
به گزارش تنویر سپیدان ، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) در نشریه فرانسوی شارلی ابدو بیانیهای صادر کرد .
در این بیانیه آمده است :
صهیونیست با توهین به پیامبر اکرم (ص) سعی در تطهیر خود دارد

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علي محمد و آل محمد      

إِنَّا کَفَیْنَاکَ الْمُسْتَهْزِئِینَ الَّذِینَ یَجْعَلُونَ مَعَ اللّهِ إِلهًا آخَرَ فَسَوْفَ یَعْلَمُونَ (الحجر/آیه 95-96)

فاجعه هتک حرمت بی شرمانه نشریه فکاهی فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدّس نبی اکرم (ص)، بی شک دلهای یک و نیم میلیارد مسلمان سراسر جهان را جریحه دار نموده و بار دیگر خروش عظیم پیروان  پیامبر رحمت و رأفت حضرت محمد مصطفی(ص) را به منصه ظهور درآورده است.

مستکبران غربی جریان های تکفیری را برای مقابله با مسلمانان حمایت می کنند و با اهانت به مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام(ص) سعی دارند چهره ناپاک خودشان را تطهیر کنند.

مستکبران غربی برای مقابله با رشد روزافزون گرایش به مکتب والای اسلام، دو طرح و نقشه شوم یعنی اختلاف افکنی در میان مسلمانان و برافروختن جنگ و خونریزی در جهان اسلام و از سوی دیگر ایجاد زمینه ها و سوژه ها برای اسلام هراسی در کشورهای غربی را به شدت دنبال می کنند.

استکبار جهانی نیز که در پشت سیاست های کثیف اسلام ستیزی خود آرزوی نفاق بین مسلمین و ایجاد تقابل بین اسلام و پیروان سایر پیامبران الهی را در سر می پروراند هرگز از گذشته نکبت بار خویش مانند ماجرای سلمان رشدی درس عبرت نگرفت و نفهمید که توهین به مقدسات اسلامی ، به کوری چشم استکبار صفوف مسلمین را فشرده تر و اتحاد جامعه اسلامی را قوی تر می کند .

سپاه و بسیج شهرستان سپیدان ضمن محکومیت و انزجار از این عمل ننگین و ضدبشری که عملا حاکی از نقص آشکار حقوق مسلمان در سراسر جهان است اعلام می‌دارد نهادها و مجامع بین‌المللی که خود را داعیهدار دفاع از حقوق بشر و همه ادیان می‌دانند سریعا نسبت به محکوم نمودن این عمل بیشرمانه و جلوگیری از تکرار چنین مسایلی اقدام عاجل نمایند  .



مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
22:26 - 1393/10/29
0
0
سلام ببخشید شارلی ابدو درست است یه {ر}کم گذاشتید
نام:
ایمیل:
* نظر: