گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۹۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
مسول کمیته خادم الشهداء سپاه سپیدان:
جهت کادر سازی و تکمیل چارت سازمانی کمیته خادم الشهداء ، 30 نفر از خواهران بسیجی به عنوان کادر و عضو این کمیته انتخاب می شوند .
به گزارش تنویر سپیدان ، صبح امروز یکشنبه 5 بهمن 93 ، فریده صلح دوست مسئول کمیته خادم الشهداء سپاه سپیدان در گفتگو با تنویر سپیدان گفت : جهت کادر سازی و تکمیل چارت سازمانی کمیته خادم الشهداء ، 30 نفر از خواهران بسیجی به عنوان کادر و عضو این کمیته انتخاب می شوند .
عضویت 30 خواهر بسیجی در کمیته خادم الشهداء سپیدانصلح دوست با اشاره به نحوه انتخاب اعضاء این کمیته گفت : پس از انجام فراخوان ، تعداد زیادی از خواهران بسیجی و واجد شرایط جهت عضویت در این کمیته ثبت نام نموده که از صبح امروز از تک تک داوطلبین مصاحبه به عمل آمده و در نهایت تعداد 20 نفر به عنوان اعضاء کادر و 10 نفر نیز به عنوان اعضاء عادی کمیته خادم الشهداء سپیدان انتخاب و در ماموریت های محوله بکارگیری خواهند شد .
مسول کمیته خادم الشهداء سپیدان خدمت به شهدا را مهمترین وظیفه این کمیته خواند و افزود : از ابتدای تاسیس کمیته خادم الشهداء ماموریت های متعددی در جهت خدمت به شهدا ، خانواده های معظم شهدا و زائران راهیان نور برای این کمیته در نظر گرفته شده که از مهمترین این اهداف می توان به برگزاری یادواره های شهداء ، اعزام خادمین شهداء به اردوهای راهیان نور ، تربیت راویان دفاع مقدس در جهت گسترش سیره شهداء یاد کرد .

انتهای پیام



نام:
ایمیل:
* نظر: