گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۴۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸
رشیدی مسئول کیفی سازی حلقه های صالحین فارس :
مسئول کیفی سازی حلقه های صالحین فارس گفت: کیفی سازی از امور مهم در حلقه های صالحین است و واحد تعلیم و تربیت سپیدان در انجام این امر پیش قدم شده است.
به گزارش تنویر سپیدان ، روز گذشته با حضور رشیدی مسئول کیفی سازی حلقه های صالحین فارس ، سرهنگ خسروانی ، حاج آقا شریفی و اعضاء حلقه های صالحین حوزه مقاومت فاطمه الزهراء(س) ، جلسه کیفی سازی حلقه های شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت سپیدان برگزار شد .

حاج آقا شریفی مسئول واحد تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سپیدان با اشاره به ارجعیت کیفیت نسبت به کمیت حلقه های صالحین گفت : نباید بگذاریم کیفیت حلقه های صالحین فدای کمیت آن شود چراکه هدف از اجرای این طرح با توجه به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر فرهنگ اسلامی ، ارتقاء سطح فرهنگ و اخلاق و اعتقادات متربیان و سرگروههای حلقه های صالحین است .

شریفی اجرای کیفی سازی حلقه های صالحین را گامی جهت ایجاد محله های پاک و سالم دانست و افزود : رسیدن به این نقطه که شاهد ایجاد محله های پاک و عاری از ماهواره ، مواد مخدر و سایر ناهنجاریها باشیم ، مستلزم همکاری و همیاری مسئولین در رفع موانع و مشکلات است.

سرهنگ خسروانی فرمانده ناحیه مقاومت سپیدان نیز طی سخنانی بر اهمیت شجره طیبه صالحین و فعالیت های فرهنگی تاکید کرد و در ادامه رشیدی مسئول کیفی سازی حلقه های صالحین فارس گفت : توجه به کیفیت برنامه های صالحین و توجه به فرهنگ از امور مهم و اصلی در شجره طیبه صالحین است و برای اولین بار واحد تعلیم و تربیت سپاه سپیدان برای انجام این مهم در استان پیش قدم شده است.

انتهای پیام /

نام:
ایمیل:
* نظر: