کد خبر: ۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰
با حضور مسئولان شهرستان جهرم از بازنشستگان آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از  مهر، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم عصر دوشنبه در آئین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش جهرم از فرهنگیان به عنوان قشر زحمت کش جامعه یاد کرد و گفت: فرهنگیان زحمات زیادی در جهت تعلیم و تربیت آینده سازان این مرزو بوم متحمل می شوند و در سخت ترین شرایط اقتصادی و محیطی با دلسوزی وصف ناپذیری  فرزندان این سرزمین را به فردایی روشن رهنمون می کنند.

حجت الله رضایی با بیان اینکه معلمان شیرین ترین لحظات خود را که همان رشد و ترقی دانش آموزان است تجربه می کنند، افزود: نقش کلیدی معلمان به عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ چرا که معلمان درجامعه، انسان سازان آینده هستند.

وی برلزوم تجلیل از فرهنگیان تأکید کرد و اظهار داشت: تجلیل از فرهنگیان بازنشسته کاری پسندیده چرا که آنان بهترین لحظات عمر خود را در جهت تعلیم وتربیت آینده سازان مهین اسلامی سپری کرده اند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم  خواستار توجه ویژه به مشکلات صنفی فرهنگیان و ارتقاء سطح کیفی آموزش شد و خاطر نشان کرد: باید به مشکلات صنفی فرهنگیان توجه ویژه داشت چرا که این امر موجب می شود تا آنان با طیب خاطر به امر تعلیم وتربیت دانش آموزان اهتمام داشته باشند.

برچسب ها: معلم ، بازنشسته ، تجلیل ، جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: