کد خبر: ۵۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
فرهنگیان نی ریز ماهیانه مبلغ 32میلیون و 365 هزاریال ازحقوق خودرا به ساخت بیمارستان سرطان جنوب کشور که در شیراز احداث خواهد شد ، اختصاص دادند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش نی ریز، پس از فراخوان آموزش وپرورش نی ریز برای مشارکت جمعی فرهنگیان در طرح خداپسندانه احداث بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور که درشهریور ماه سال جاری در شیراز کلنگ احداث آن به زمین زده شد ، بیش از 550 نفر از فرهنگیان نوع دوست این شهرستان به ندای مسئولان استان وشهرستان لبیک گفته ومبلغی از حقوق ماهیانه خودرا بصورت داوطلبانه برای کمک به احداث این بیمارستان اختصاص دادند.

با توجه به اینکه هزینه ساخت وتجهیز این بیمارستان یکصدمیلیارد تومان برآورد شده است ، فرهنگیان نی ریز ضمن دعوت از دیگر اقشار مردم برای مشارکت در این طرح ، رضایت وخرسندی خود را از مشارکت در این وقف جمعی ابراز داشتند.

بنابراین گزارش برخی از فرهنگیان داوطلب یکسال تا دوسال وبرخی بصورت دائم مبلغی از حقوق خودر ابه این امر اختصاص دادند که درمجموع ماهیانه32 میلیون و 365 هزار ریال از حقوق آنها کسر و به حساب بنیاد خیریه سرطان جنوب کشور واریز می گردد.

گفتنی است این بیمارستان که می تواند درحوزه های پیشگیری وتحقیقات وسلامت مردم جنوب کشور بویژه مردم استان فارس بسیارموثر باشد، زمین آن در مرکز آموزشی پزشکی درمانی پیوند اعضاء ابن سینا واقع است و به عنوان بنیاد سرطان جنوب کشور در شیراز احداث می گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: