گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۵۲۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان :
اگر نمی بود این شهادت ها ، این جوانان و این فرهنگ ، امروز خبری از اسلام نبود . نهالی را که حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در سال یازدهم هجری کاشت ، میوه هایش امروز شهید صاحبکرم و امثال این شهید گرانقدر هستند .

به گزارش تنویر سپیدان ، حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان در خطبه دوم نماز جمعه امروز با اشاره به شهادت یکی از پاسداران سپاه اسلام در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها اظهار داشت : رزمنده عزیز محمد صاحب کرم در دفاع از حریم اهل بیت علیه السلام و دفاع از عقیله بنی هاشم جان شیرین خودش را فدا کرد و خون این جوانان عزیز و غیور است که این جوشش اللهی را در جامعه ایجاد می کند و سبب حرکت و پویایی جامعه و جوانان به سمت سعادت خواهد شد و درخت اسلام را آبیاری می کنند .

امام جمعه سپیدان شهادت جوانان امروز را ادامه راه اهلبیت علیه السلام دانست و افزود : اگر نمی بود این شهادت ها ، این جوانان و این فرهنگ ، امروز خبری از اسلام نبود . نهالی را که حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در سال یازدهم هجری کاشت ، میوه هایش امروز شهید صاحبکرم و امثال این شهید گرانقدر هستند .

موسوی انور تقدیم شهدای متعدد سپیدانی در تمام حوادث قبل و بعد از انقلاب اسلامی را مایه افتخار برای شهرستان سپیدان دانست و گفت : شهرستان سپیدانی که در تمام حوادث و اتفاقات قبل و بعد از انقلاب و دفاع از مرزها و حریم اهلبیت علیه السلام شهیدی را به انقلاب و نظام هدیه داده است ، حاکی از ولایتمداری جوانانی است که عاشقانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و جانانه از اعتقاد و ایمان خود دفاع کردند .

خطیب نماز جمعه سپیدان با عرض تبریک و تسلیت شهادت این جوان برومند به خانواده شهید صاحبکرم تاکید کرد : شهادت این جوان برومند و پاسدار سپاه اسلام را به خانواده این شهید تبریک و تسلیت عرض می نماییم و امیدواریم همه مردم به ویژه جوانان با شور و شعف انقلابی خود بار دیگر عشق خود را به اهلبیت و شهید و شهادت نشان دهند و شاهد یک مراسم تشییع بی سابقه در شهرستان باشیم .

موسوی انور تکریم شهدا را مصداق بارز گرامیداشت اهلبیت علیه السلام و خداوند متعال خواند و گفت : عرض ارادت و تکریم شهدا تکریم رسول اکرم ص ، اهلبیت و خداوند متعال است ، ان شاء الله مردم با وضو و نیت وارد این مراسم شوند و بگوییم ای شهید اگر تو رفتی ما با تمام وجود راه تو را ادامه خواهیم داد و ذره ای از آرمانها و اعتقادات خود دست بر نخواهیم داشت .


مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
امیری اردکانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:38 - 1393/12/15
0
1
خدا صبر بده به خانواده داغدار این شهید والا مقام

تاسف میخورم واسه خودم ، من قدر نشناسی که چنین جوانان برومندی رو میبنم که با داشتن هزاران آرزو ، پشت پا به دنیا می زنن خالص میشن و عملاً ثابت میکنن که اگر عاشورا هم کربلا بودن ، در سپاه امام حسین بر علیه یزید شمشیر میزدن و پشت امامشون رو خالی نمیکردن و بعد من که در رفاه و آسایش حاصله از خون چنین جوانانی هستم ، بر سر میز و صندلی و ریاست و حقوق و مزایا و گرانی و ... دعوا دارم و حتی با خودم هم درگیرم .

از خدا میخوام به حق اهل بیت ، به حق شهدای عزیز و به حق خانواده های معظم شهداء همه ما را به راه راست هدایت کنه ، ما رو کمک کنه که خالص بشیم ، از دنیا و متعلقات دنیوی بتونیم جدا بشیم و ان شاء الله شهادت در راه خدا نصیبمون بشه .

چون تا نتونیم از دنیا و ظواهر دنیوی دل بکنیم ، نمیتونیم به فکر شهادت باشیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: