کد خبر: ۵۸۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
معاون ستاد اقامه نماز تأکید کرد:
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور گفت: بهره‌گیری از آثار برتر هنری در ترویج امر نماز را در دستور کار داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از خبرگزاری فارس، منصور سرگزی بعدازظهر امروز در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان‌های فارس در شیراز اظهار داشت: بهره‌گیری از ابزار هنر در ترویج فرهنگ نماز از برنامه‌های این ستاد است و در این راستا آمادگی کامل داریم که از نویسندگان و هنرمندانی که آثار آن‌ها قابلیت تبدیل به فیلم و مستند دارد حمایت کنیم.

وی افزود: امسال برای نخستین بار، آثار برتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات در جشنواره ستاد اقامه نماز مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

سرگزی ادامه داد: اجلاس سراسری نماز نیمه دوم امسال به میزبانی استان قزوین و پنجمین دوره مسابقه وبلاگ‌نویسی نماز در سال جاری برگزار خواهد شد که برگزاری این مسابقه سبب شده است که تولید محتوای مرتبط با نماز در فضای مجازی افزایش یابد.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور ابراز داشت: حدود 40 درصد مخاطبان برنامه‌های این ستاد در سال 93 نسل جوان و به‌ویژه دانش آموزان بوده‌اند و امسال نیز دانش‌آموزان و خانواده‌ها در برنامه‌های این ستاد در اولویت قرار دارند.

سرگزی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: انتشار کتاب با موضوع نماز از برنامه‌های مدنظر است و در همین راستا تاکنون 2 هزار و 300 عنوان کتاب نماز در جامعه منتشرشده که ستاد اقامه نماز زمینه انتشار حدود 300 عنوان از این کتاب‌ها را فراهم کرده است.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور همچنین با اشاره به برگزاری آیین پایانی چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری نماز در هفته گذشته گفت: استان فارس در این جشنواره در مجموع رتبه ششم را با توجه به آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره و کیفیت آثار به دست آورد.

برچسب ها: نماز ، هنر
نام:
ایمیل:
* نظر: