کد خبر: ۵۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
در حلقه مربیان صالحین فرهنگیان استان با موضوع بررسی مکتب امام(ره) عنوان شد:
حلقه مربیان صالحین بسیج فرهنگیان استان فارس با موضوع بررسی مکتب حضرت امام(ره) در سالن جلسات دارالقرآن آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، حلقه مربیان صالحین بسیج فرهنگیان استان با حضور حجت الاسلام امیدی سرمربی صالحین استان و حسن زاده مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار گردید.

این نشست با موضوع بررسی مکتب حضرت امام(ره) و با حضور مربیان صالحین بسیج فرهنگیان در سالن جلسات دارالقرآن آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز برگزار شد.

بررسی مکتب حضرت امام(ره) با حضور مربیان صالحین فرهنگیان استان

حسن زاده مسئول بسیج فرهنگیان استان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در بحث انحراف و دگرگونی و به تعبیر رهبر انقلاب "تحریف" در مکتب حضرت امام(ره) گفت: بازخوانی مجدد مکتب حضرت امام (ره) و بررسی سیره عملی و نظری آن حضرت، راهبردی است که می تواند ما را از این تحریف باز دارد.

حسن زاده در ادامه با اشاره به اقداماتی که سازمان بسیج فرهنگیان استان در این خصوص انجام داده است گفت: این سازمان تاکنون در تمام شاخص ها، مستندات و سیره عملی و نظری حضرت امام(ره) از جمله استکبار ستیزی، روحیه انقلابی، معنویت، رابطه دین و سیاست، ولایت مداری و عشق به مردم و شاخص های دیگر را جمع آوری و مستند سازی نموده است.

بررسی مکتب حضرت امام(ره) با حضور مربیان صالحین فرهنگیان استان

رضایی مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه دو شیراز بر لزوم انتشار سیره و الگوی عملی و وصیت نامه حضرت امام (ره) در مجموعه آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: در این خصوص می توان یکی از سرفصل های دوره های ضمن خدمت را با محتوای وصیت نامه امام( ره) قرار داد و از این طریق تعداد زیادی از فرهنگیان دراین راستا قطعا واکسینه خواهند شد و همین فرهنگیان بعنوان سفرای انقلاب می توانند مطالب را در مدارس پیاده سازی کنند.

بررسی مکتب حضرت امام(ره) با حضور مربیان صالحین فرهنگیان استان

در ادامه سرمربی صالحین قشر حجت الاسلام امیدی در موضوع ایجاد فتنه در فهم مکتب امام (ره) از سوی دشمن و جبهه بندی از سوی دشمن در جامعه خودی توضیحاتی بیان نموده و خواهان تبیین صحیح این مکتب از سوی مربیان قشر در حلقه های خود شد.

وی گفت: تبیین ارکان انقلاب با ادبیات فقهی بنیانگذار کبیر انقلاب از اصلی ترین اصول جبهه خودی در مقابله با دشمن الحادی است.


بررسی مکتب حضرت امام(ره) با حضور مربیان صالحین فرهنگیان استان

در ادامه نشست حلقه مربیان صالحین بسیج فرهنگیان استان هر کدام از مربیان به بحث و تبادل نظر در خصوص اینکه چگونه عمل نماییم که هم شناسایی و معرفت درستی از مکتب امام(ره) داشته باشیم و هم اینکه چگونه بتوانیم این مصادیق رفتاری حضرت امام(ره) را در جامعه امروزی الگو سازی و عملی نماییم پرداختند که در ادامه دو مورد از نظرات و راهکار های مربیان صالحین آمده است:

در راستای انتشار سیره و الگوی عملی و وصیت نامه حضرت امام (ره) در مجموعه آموزش و پرورش و با توجه به اینکه هرساله بازتدوین کتب درسی صورت می پذیرد با حضور مکتب امام(ره) در کتب درسی می توان نقش پررنگ تری به کتب درسی داد.

همچنین یکی از سرفصل های دوره های ضمن خدمت را با محتوای وصیت نامه امام( ره) و در کنار آن دیدگاه های حضرت امام (ره) در آموزش و پرورش قرار دهیم و به نحوی این دو دیدگاه که موازی هم هستند و هم محتوای با هم را در دوره های ضمن خدمت داشته باشیم.

بررسی مکتب حضرت امام(ره) با حضور مربیان صالحین فرهنگیان استان

/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: