کد خبر: ۵۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: کار اصلی آموزش و پرورش، بویژه معاونت پرورشی و فرهنگی در حقیقت مسائل امر به معروف و نهی از منکر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمد نظری  در جلسه دبیرخانه حجاب و عفاف آموزش و پرورش فارس گفت: با توجه به اینکه دشمنان برای تغییر سبک زندگی در کشورهای اسلامی ، بویژه ایران ما برنامه ریزی کرده اند و در این راه از هیچ تلاشی ، دریغ نمی کنند، ما نیز باید با هوشیاری هرچه تمامتر نسبت به این مسأله ، حساس باشیم و برای هدایت نسل آینده ساز، یعنی دانش آموزان با توجه به معیارهای اسلامی و ایرانی بکوشیم.

نظری بیان داشت: کار اصلی متولی نهاد تعلیم و تربیت کشور، یعنی آموزش و پرورش در حقیقت مسائل امر به معروف و نهی از منکر است و در این راستا فعالیت های چشمگیری در حال انجام است که بعضی از آن ها در کشور بی نظیر است، مانند مساجد دانش آموزی که با مشارکت بسیج سپاه در حال انجام است.

نماینده دبیرخانه حجاب و عفاف استان فارس در این جلسه گفت: بازرسی از برنامه های عفاف و حجاب آموزش و پرورش انجام شد  و بحمد الله مجموعه اداره کل  و عوامل اجرایی که در این زمینه تلاش می کنند، با انگیزه و اعتقاد، کارهای بسیار خوب و ابتکارات قابل تحسینی انجام داده اند.

عبدالرحیم فرج زاده  گفت: مقابله با  تهاجم فرهنگی دشمن و جنگ نرمی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی در حال انجام است، تلاش های بیشتری می طلبد که در مدارس  و سایر مجموعه های وابسته به آموزش و پرورش ،اعم از کارکنان شاغل و بازنشستگان و خانواده های آن ، احتیاج به بودجه و برنامه ریزی بیشتری دارد که امیدواریم دستگاه های ذی ربط توجه بیشتری به آموزش و پرورش نمایند.

دبیر ستاد حجاب و عفاف آموزش و پرورش فارس نیز در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب، نیاز است کارشناسی امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف در ادارات کل بوجود آید تا پیگیر این امور باشد.

سعید رضا کامرانی  گفت: با توجه نقش الگویی معلم برای دانش آموزان ،با تذکر لسانی و برگزاری آموزش های ضمن خدمت ،می توان در این راستا گام برداشت.

نام:
ایمیل:
* نظر: