گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۶۰۱۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
سید عبدالرحمن موسوی انور امام جمعه سپیدان:
اتمام حجت میکنیم اگر دولت بخواهد آرامش مردم و جامعه را بر هم زده و در استان فارس نیرویی به عنوان استاندار منصوب شود که با ولایت و نیروهای ارزشی زاویه داشته باشد ، یقین بدانند کمتر از سه ماه کاری بر سرش خواهد آمد که بر سر گذشته گان آمد .
به گزارش تنویر سپیدان ، ظهر امروز پنج شنبه 18 تیر 94 ، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در دفتر امام جمعه این شهر حضور یافته و از بیانات حجت الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور امام حمعه سپیدان بهره مند شدند .

حجت الاسلام موسوی انور در این دیدار ولایت فقیه را بزرگترین نعمت خدا دانست و افزود : بزرگترین روز در نزد خداوند متعال روزیست که ولایت بر مردم ابلاغ شد چرا که تمام نعمت و رضایت خداوند در روز عید ولایت بر مولای متقیان حضرت علی علیه السلام ابلاغ شد .

موسوی انور با اشاره به جریان نفاق در طول تاریخ گفت : جریان نفاق از صدر اسلام تا کنون وجود داشته و همیشه در راس نفاق افرادی حضور داشته اند که از خواص جامعه بوده اند و امروز هم از همه اقشار در این جریان قرار دارند و مردم باید چنین افرادی را بشناسند .

امام جمعه سپیدان ولایت را ملاک و شاخص تشخقیص حق و حقیقت خواند و تاکید کرد : امروز ملاک و معیار حق و حقیقت ولی و ولایت است و هر فردی در هر جایگاهی اگر در این مسیر حرکت کند ، نیروهای ارزشی کشور او را قبول دارند وگرنه نیروهای ارزشی پای معیارها ایستاده اند و هیچ سازشی با آنها نخواهند داشت .

امام جمعه سپیدان استان فارس را یکی از استانهای برتر در زمینه های فرهنگی ، مذهبی و اقتصادی کشور دانست و افزود : استان فارس به عنوان یک استان قله و پیشرو بوده که در مدیریت مذهبی و فرهنگی عملکرد خوبی داشته و دارد ولی از نظر مدیریت سیاسی ، با توجه به اینکه آقای احمدی استاندار قبلی را عزل نموده و به دنبال نصب استاندار جدید در این استان هستند ، گروه های فتنه به دنبال منصوب کردن استانداری هستند که دستی در فتنه و نفاق داشته اند و یا از عاملان یا حامیان اعتصاب و اغتشاش در مجلس ششم بوده اند .

موسوی انور با تاکید بر نقش بارز و مهم نیروهای مذهبی و انقلابی در طول انقلاب و جنگ تحمیلی تاکید کرد : ما به دولتمردان اعلام می کنیم به مصلحت دولت و دولتمردان نیست که نیرویی در صدر مدیریت سیاسی استان منصوب شود که با نظام و ولایت و نیروهای ارزشی و انقلابی زاویه داشته باشد و اگر این دولت واقعاً دولتی معتدل باشد ، باید نیرویی معتدل به عنوان استاندار فارس منصوب شود .

سید عبدالرحمن موسوی انور حمایت از تمامی دولت ها را امر ولایت و وظیفه همه مردم و مسئولین دانست و افزود : همه ما بنا به فرمان مقام معظم رهبری وظیفه داریم همه دولت ها را حمایت کنیم تا با آرامش وظایف خود را انجام دهد و خدمت رسانی کند اما اتمام حجت میکنیم اگر دولت بخواهد آرامش مردم و جامعه را بر هم زده و با سیاسی کاری وحدت را بر هم بزند و در استان فارس نیرویی به عنوان استاندار منصوب شود که با ولایت و نیروهای ارزشی زاویه داشته باشد ، یقین بدانند کمتر از سه ماه کاری بر سرش خواهد آمد که بر سر گذشته گان آمد .



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
مدیون شهدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
03:33 - 1394/04/20
0
1
احسنت به شما امام جمعه دلیر سپیدان
نام:
ایمیل:
* نظر: