گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۶۰۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
سيدعبدالرحمن موسوي انور در جلسه هيات عاشقان ولايت سپيدان:
نشست ماهيانه هيات عاشقان ولايت سپيدان با حضور معاون هماهنگ كننده سپاه فجر و امام جمعه شهرستان سپيدان برگزار شد
به گزارش تنوير سپيدان ، ديروز دوشنبه 22 تيرماه 94 نشست ماهيانه هيات عاشقان ولايت سپيدان با حضور امام جمعه سپيدان ، سرهنگ كوشكي معاون هماهنگ كننده سپاه فجر ، فرمانده ناحيه مقاومت سپيدان و اعضاء هيات عاشقان ولايت در حسينيه شهداي سپاه سپيدان برگزار شد .
حجت الاسلام سيد عبدالرحمن موسوي انور در اين مراسم با تبريك ايام ماه مبارك رمضان اظهار داشت : مهمترين دستاورد ماه مبارك رمضان تمرين و استمرار بر صبر است و  تمرین صبر مهمترین عامل پیشرفت در زندگی بشريت است .
امام جمعه سپيدان با اشاره به بحث مذاكرات هسته اي گفت : فرمايشات مقام معظم رهبري فصل الخطاب و تعیین کننده سیاست های کلی نظام است و منویات رهبری بر همه حجت است و اميدواريم با رهنمود ها و ارشادات مقام معظم رهبري تيم مذاكره كننده ذره اي از خطوط قرمز هسته اي عبور ننمايند .
موسوي انور منشور حرکتی نظام را بیانات ایشان رهبري دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب بارها کشور را از توطئه و بحران ها نجات داده و اجازه نداده که دشمنان به مملکت آسیب و خدشه ای وارد کنند و ما باید این نعمتی را که خداوند به ما عطا کرده قدر بدانیم چرا كه اقتدار و عزتی که نصیب مردم و کشور شده مرهون اندیشه های ناب امام راحل و جانشین به حق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای است .
در ادامه سرهنگ پاسدار سعيد كوشكي جهرمي معاون هماهنگ كننده سپاه فجر نيز طي سخناني با اشاره به اهميت بصيرت و بصيرت افزايي نيروهاي انقلابي به تشريح وضعيت مذاكرات هسته اي و نقش فتنه و فتنه گران در كشور پرداخت .

نام:
ایمیل:
* نظر: