کد خبر: ۶۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
نظری خبر داد:
قائم‌مقام ستاد اجرایی سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان، گفت: برای مربیان و سرپرستان استان‌ها یک دوره عملی ضمن خدمت طراحی کردیم تا بتوانند از امتیازات ضمن خدمت در این مسابقات برخوردار شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، محمد نظری، قائم‌مقام ستاد اجرایی سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان کشور با اشاره به حضور سرپرستان و مربیان گروه‌های مختلف در این مسابقات گفت: در این مسابقات دانش‌آموزان 32 استان به همراه یک گروه ویژه دانش‌آموزان استثنایی حضور داشتند.
وی افزود: همراه تمام این گروه‌ها سه فرهنگی نیز اعزام شده بودند که یک نفر به عنوان سرپرست و دو نفر دیگر به‌عنوان مربی دانش‌آموزان مشغول به فعالیت بودند که تقریباً 100 نفر را تشکیل دادند.
نظری ابراز کرد: یکی از ابتکاراتی که ما برای نخستین بار در طول برگزاری این مسابقات انجام دادیم، این بود که برای آن‌ها یک دوره عملی ضمن خدمت طراحی کردیم تا مربیان و سرپرستان دانش‌آموزان بتوانند از امتیازات ضمن خدمت نیز در این مسابقات برخوردار شوند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه این دوره ضمن خدمت برای تمام فرهنگیانی که همراه دانش‌آموزان به شیراز آمده بودند، انجام شد، گفت: با هماهنگی که با معاونت پژوهشی آموزش و پرورش انجام دادیم یک کد دوره جدید ضمن خدمت برای این فرهنگیان تعریف کردیم.
وی اظهار کرد: در حقیقت این دوره ضمن خدمت، یک دوره عملی آموزشی برگزاری یک مسابقه است که البته یکسری کارهای تئوری هم به آن اضافه کردیم تا بتوانیم چنین دوره‌ای را تعریف کنیم.(ایکنا)
نام:
ایمیل:
* نظر: