کد خبر: ۶۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
مسئول بسيج فرهنگيان ناحيه يك شيراز:
شريفي در بازديد جمعي از خانواده شهيد بسيجي حجت ده بزرگي اظهار داشت: خدمتگذاري به خانواده شهدا نوعي عبادت محسوب مي گردد كه اميدواريم اين گونه حركات اقدامات خير خواهانه و خداپسندانه در جامعه اسلامي به ويژه در شيراز سومين حرم اهل بيت (ع) نهادينه گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، سروان پاسدار سجاد شريفي، مسئول كانون بسيج فرهنگيان ناحيه يك شيراز در بازديد جمعي از خانواده شهيد بسيجي شهرام(حجت)ده بزرگي خطاب به مادر بزرگوار آن شهيد سرافراز اظهار داشت: قدرداني از خانواده هاي معظم شهيدان و ايثارگران خصوصا جانبازان و آزادگان از اول وظيفه ماست چرا كه آنان تمام هستي و سرمايه هاي مادي و معنوي خويش را كه جان هاي عزيز و خانواده گراميشان مي باشد را ترك گفته و براي عزت و سربلندي ايران اسلامي خود را فدا كردند تا جاودانه و ماندگار بمانند.
شريفي گفت:امروز دشمن در صدد كمرنگ كردن ارزش هاي ناب دفاع مقدس است و همه مسئولان و آحاد مردم مي بايست هوشيارانه در صدد حذف نقشه ها و توطئه هاي دشمن داخل و خارج از كشور باشند و رمز اين موفقيت تبعيت از ولايت فقيه و همدلي و همزباني آحاد مردم و مسئولان است.
وي افزود:خدمتگذاري به خانواده شهدا نوعي عبادت محسوب مي گردد كه اميدواريم اين گونه حركات اقدامات خير خواهانه و خداپسندانه در جامعه اسلامي به ويژه در شيراز سومين حرم اهل بيت (ع) نهادينه گردد.
در بازديد و سركشي از خانواده شهيد ده بزرگي آقايان سرهنگ رضا زارعي ،پيشكسوت بسيجي و يادگار دوران دفاع مقدس و سيد محي الدين حسيني ارسنجاني، كارشناس مسئول انجمن اوليا و مربيان ناحيه يك شيراز به همراه خانم ها افسانه صالحي نوبندگاني،مسؤول نيرو انساني و آموزش بسيج فرهنگيان ناحيه يك و زهرا سليماني ،مسئول بازرسي بسيج اين ناحيه حضور داشته و به ساحت مبارك آن شهيد سعيد درود گفته و اداي احترام نمودند.
گفتني است، شهيد بزرگوار شهرام(حجت) ده بزرگي فرزند مرحوم عباس در سال 1365 در منطقه عملياتي جنوب در عمليات كربلاي 5 همراه با تني چند از غواصان شهيد به فيض عظماي شهادت نايل گرديد.

خدمتگذاري به خانواده شهدا و ايثارگران افتخار ماست

خدمتگذاري به خانواده شهدا و ايثارگران افتخار ماست

خدمتگذاري به خانواده شهدا و ايثارگران افتخار ماست

خدمتگذاري به خانواده شهدا و ايثارگران افتخار ماست

خدمتگذاري به خانواده شهدا و ايثارگران افتخار ماست
/انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: