گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۶۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
مشارکت بسیج مهندسین سپیدان در اقتصاد مقاومتی:
مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان سپیدان، به همراه جمعی از کارشناسان بسیجی این شهرستان از طرح های پرورش آبزیان در شهرستان سپیدان بازدید نمودند.
به گزارش تنویر سپیدان به نقل از شباب سپیدان ، علی ضامن راحمی مدیر کانون بسیج مهندسین و رئیس جهاد کشاورزی سپیدان در بازدید از استخرهای پرورش ماهی واقع در محل تنگ تیزاب شهرستان سپیدان ، ضمن اشاره به اهمیت توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : اجرای طرح های پروش آبزیان نه تنها باعث رونق اقتصاد شهرستان می شود ، بلکه با ترویج فرهنگ استفاده از ماهی در رژیم غذایی زمینه سالم سازی رژیم غذایی افراد را نیز فراهم می کند.
مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان سپیدان به همراه جمعی از کارشناسان بسیجی این شهرستان از طرح های پرورش آبزیان در شهرستان سپیدان بازدید نمودند.

مدیر کانون بسیج مهندسین سپیدان با اشاره به اهمیت ورود مهندسین بسیجی در اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی گفت : مهندسین بسیجی شهرستان سپیدان نقش مهمی را در مشاوره و اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش آبزیان و غیره در سطح شهرستان ایفا می کنند و مهندسین جوان و بسیجی سپیدان این آمادگی را دارند که در طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی مشاوره های لازم را به کشاورزان و فعالان سپیدان ارائه نمایند .


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: