کد خبر: ۶۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸
فرمانده سپاه نی ریز با حضور در هنرستان شهید باهنر این شهرستان با اعضای پایگاه شهید باهنر که از سوی سازمان بسیج به عنوان پایگاه برتر بسیج فرهنگیان کشور در سال 94 انتخاب گردیده است دیدار نمودند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، توکل فرمانده سپاه ناحیه نی ریز با حضور در هنرستان شهید باهنر شهرستان نی ریز از نزدیک از چگونگی روند فعالیتها و برنامه های پایگاه بازدید کردند و به بحث و تبادل نظر با اعضای پایگاه در خصوص پیشنهادات و برنامه های سازنده پرداختند.

فرمانده سپاه نی ریز در جمع اعضای پایگاه شهیدباهنر نی ریز

در ابتدای این دیدار خواجه زاده مدیر کانون بسیج فرهنگیان نی ریز گزارشی از برنامه های این کانون در زمینه توانمند سازی معلمین در مقابله با جنگ نرم دشمن، تشکیل حلقات صالحین فرهنگیان، همایش هادیان بصیر، نشست های روشنگری، مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با خانواده های معظم شهدا ارائه نمود.

فرمانده سپاه نی ریز در جمع اعضای پایگاه شهیدباهنر نی ریز

سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کانون، فرمانده و اعضای پایگاه، مدیر و معلمان هنرستان شهید باهنر نی ریز به عنوان پایگاه برتر کشوری بسیج فرهنگیان، با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد مردمی مستقل و متدین است، گفت: همه فعالیت های بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم و نظام است که خوشبختانه جایگاه این نهاد مردمی روز به روز در حال ارتقا است.

توکل با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری و همه مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی، موضوع تربیت است و در حال حاضر جوانان از طریق جنگ نرم دشمنان تهدید می‌شوند، اظهار داشت: کار معلمی بسیار دشوار است و باید با عقلانیت، پیام آسمانی قرآن را به دانش‌آموزان آموزش دهند لذا همه باید تلاش کنیم تا ضمن معرفی ارزش ها به جوانان و نوجوانان، آنها را به خوبی ها علاقمند سازیم.

فرمانده سپاه نی ریز در جمع اعضای پایگاه شهیدباهنر نی ریز

در پایان این دیدار فرمانده سپاه ناحیه نی ریز از محسن کیخسروی فرمانده برتر بسیج فرهنگیان کشوری و قاسم متقیان مدیر هنرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل و تقدیر نمودند.

/انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: