کد خبر: ۶۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
پیام مدیر کل آموزش وپرورش فارس به مناسبت بازگشایی مدارس:
مدیر کل آموزش وپرورش فارس در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95-94 و بازگشایی مدارس گفت: به پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، امسال را با نگرش تحول بنیادین در چگونگی نظام تعلیم و تربیت آغاز می کنیم.
مدیر کل آموزش وپرورش فارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی 95-94 و بازگشایی مدارس پیامی به شرح زیر صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس در پیام حمیدرضا آذری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن زمانی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس در روز شمار ماه مهر ، حلاوت این ماه را دو چندان ساخته است ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس به تمامی فرهنگیان گرانقدر ، دانش آموزان عزیز و اولیای محترم آنان و آرزوی توفیق برای یکایک آنان ، به روح بلند بزرگ معمار انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بالاخص شهدای عزیز فرهنگی و دانش آموز و به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز استان فارس درود و سلام­ می­فرستیم.

به پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، امسال را با نگرش تحول بنیادین در چگونگی نظام تعلیم و تربیت آغاز می کنیم و می دانیم که این خواست ملی مستلزم صرف زمان فراوان و مطالعات راهگشاست، اما عزم کرده ایم که­ تحول­ را خودمان شروع کنیم.

تغییر نگاه نسبت به معلم، دانش آموز، درس، مدرسه و زندگی، نخستین گام تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش است که خوشبختانه از سیاست های وزارت آموزش و پرورش  در دولت دولت تدبیر وامید می باشد، و گام های بعدی را باید نفر به نفر، کلاس به کلاس و مدرسه به مدرسه برداریم تا آرمان بلند انقلاب اسلامی در قالب مدرسه زندگی عینیت یابد. مدرسه ای که در اثرتلاش عبادت گونه معلمان شریف، پرورش انسان های مومن، امیدوار، امید بخش، شجاع، خلاق و پرسشگر میسر گردد و ثمره اش تولید علم و دستیابی به­ افق­ شکوهمند چشم ­انداز بیست ­ساله­ باشد.

از فرزندان عزیز دانش آموز که همه هستی ما وقف هستی آنان بوده انتظار داریم که در فضای دل انگیز علم وادب به دنبال کسب دانش و معرفت و پاسدار حرمت معلمان خود باشند، معلمانی که تمام وجود خویش را در وجود دانش آموزان خود به ودیعه می گذرانند. چرا که ­آنان­ را فرزندان ­معنوی­ خود می­دانند.

از مدیران و معلمان که همواره دلسوزانه و خستگی ناپذیر به فعالیت مشغول هستند، انتظار داریم با اهتمام و برنامه ریزی در مدارس مطابق با فرهنگ اسلامی – ایرانی، محیطی برای اعتلای علمی و معنوی فراهم آورند و در ارتقای خدمات به دانش آموزان و هموار کردن مسیر پیشرفت ­جوانان­ آینده ­سازان­ کشور چون­ همیشه­ کوشا باشند.

" از خداوند متعال توفیق و سربلندی هم استانی های عزیز به ویژه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان و خانواده های آنان را مسألت می نمائیم. "

حمیدرضا آذری

مدیرکل آموزش وپرورش فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: