کد خبر: ۶۶۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
معاون پژوهشی آموزش و پرورش فارس خبرداد:
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش فارس گفت: با راه اندازی نرم افزار اندرویدی همراه معلم، سامانه هوشمند معلم فارس بر روی گوشی های اندروید قابل دسترس شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، عبدالرسول احمدی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید  وهمزمان با عید سعید غدیر خم ، اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس ، اقدام به راه اندازی نرم افزار اندرویدی همراه معلم نمود.

احمدی افزود: این اقدام در راستای پیشبرد هر چه بهتر اهداف دولت الکترونیک و خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به همکاران فرهنگی سراسر استان انجام شده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس نیز  در این باره گفت:  همکاران گرامی در سراسر استان فارس  از این پس ، با نصب نرم افزار همراه معلم بر روی گوشی  و تبلت های اندرویدی خود، می توانند از خدمات موجود بر روی این نرم افزار استفاده نمایند.

سعید امیری افزود: در این سامانه  خدمات مختلفی شامل، فیش حقوقی، احکام پرسنلی ، ابلاغ ، تشویقی ها و بخشنامه های  مرتبط با معلمان  قابل دسترس می باشد.

وی گفت: همکاران  برای دریافت نسخه اندرویدی همراه  معلم ، از روز جمعه 10 مهر ماه ،همزمان با عید سعید غدیر خم  ، می توانند  به سایت  http://moalem.farsedu.ir مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، دسترسی به امکانات همراه معلم از طریق نام کاربری و رمز عبور سامانه هوشمند  معلم مقدور می باشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
12:43 - 1395/06/11
0
0
با سلام.چرا سامانه تشویقی های من غیر فعال شده است که امسال تشویقی ها ی امسال برای ارزشیابی ثبت نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر: