کد خبر: ۶۷۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
دوازدهمین جشنواره علمی- پژوهشی با اعلام رسمی به استان های 32 گانه کشوری از 15 مهرماه 94 و با تشکیل دبیرخانه جشنواره در استان ها با 10 محور رسمیت و آغاز به کار می کند.

محمد پایندان مسئول علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان گفت: براساس مسائل مهم روز جامعه، فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه ا...) و برمبنای مهم ترین دغدغه های آموزش و پروش و مشارکت حداکثری این قشر ارزشی با هدف تقویت روحیه پژوهشگری در فرهنگیان و ارتقای سطح دانش و تولید علم؛ این جشنواره شکل گرفته و دوازدهمین جشنواره علمی-پژوهشی فرهنگیان بسیجی از 15 مهر ماه با تشکیل دبیرخانه کار خود را آغاز می کند.
وی افزود: این جشنواره با اعلام رسمی به استان های 32 گانه کشوری و تشکیل دبیرخانه جشنواره در استان ها رسمیت پیدا کرده و بر اساس زمانبندی که به استان ها اعلام می شود تا پایان دیماه 94 برابر سهمیه ای که به استان ها اعلام می شود مقالات به دبیرخانه کشوری ارسال خواهند کرد.
پایندان محورهای دوازدهمین جشنواره علمی –پژوهشی فرهنگیان بسیجی به شرح ذیل اعلام کرد: وظایف مسئولان، مردم و معلمان و .... در ارتقاء شأن و منزلت معلم، چالش های اجرای سند تحول بنیادین(درون سازمانی- برون سازمانی ، دانشگاه فرهنگیان از آرمان تا واقعیت) ، احساس مسئولیت معلّمی در تعلیم و تربیت اسلام ، جایگاه آموزش و پرورش و معلّم در تقویت غیرت و عفت عمومی ، آموزش و پرورش، معلّم و مسائل اخلاقی جامعه ، اهداف و ابعاد تحریف خط امام (ره) جایگاه آموزش و پرورش در پروژه نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن) ، فضای مجازی و نظام تعلیم و تربیت (فرصت ها و چالش ها) و اهداف و ابزار نظام سلطه در تفرقه افکنی و دو قطبی کردن جامعه است.

این مدیر علمی پژوهشی در مورد شیوه تنظیم مقالات تاکید کرد: پژوهشگران فرهنگی بسیجی باید بر اساس شیوه نامه ای که به استان ها ارسال می شود و یا درسایت سازمان بسیج فرهنگیان( cbo.ir ) بارگذاری می گردد مقالات را تنظیم و به کانون های بسیج و سازمان بسیج فرهنگیان استان ها برابر زمان تعیین شده تحویل نمایند.
وی درباره هیات داوران ادامه داد : هیات داوران جشنواره از اساتید دانشگاه شهید رجایی تهران با دارا بودن سوابق پژوهشی انتخاب و نسبت به ارزیابی مقالاتی که به سطح کشور راه پیدا کرده اند خواهند پرداخت.

مدیر علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان گفت: در یازدهمین جشنواره 4652 مقاله به دبیرخانه جشنواره استان ها تحویل شد که پیش بینی می شود در دوازدهمین جشنواره علمی-پژوهشی فرهنگیان بسیجی نسبت به سال گذشته شاهد ارائه بیش از 5000 مقاله را از سراسر داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: پس از اعلام نتیجه و مشخص شدن آثار و مقالات برتر توسط هیات محترم داوران جشنواره نتیجه به استان ها اعلام و طی فرآیندی که متعاقبا اعلام می شود با برگزاری و اجرای همایش به نفرات برتر در نیمه اول اسفند ماه 94 هدایای نفیسی اهداء خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: