کد خبر: ۶۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس عنوان کرد:
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: پیگیری اجرای طرح امین در 17 مدرسه فارس با هماهنگی و نظارت کامل از جمله طرح هایی است که در آموزش و پرورش فارس مورد توجه قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس، محمد نظری در هفتمین نشست دبیران کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش منطقه سه کشور که در شیراز با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: کمیته همکاری ها با عث شده که از انجام و اجرای کارهای غیر تخصصی جلوگیری شود.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: پیگیری اجرای طرح امین در 17 مدرسه فارس با هماهنگی و نظارت کامل از جمله طرح هایی است که در آموزش و پرورش فارس مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: طرح بهار معرفت، رفاقت در فراغت، زمینه سازان ظهور، اعتکاف دانش آموزی با حضور 2500 دانش آموز مقطع متوسطه، انوار هدایت و دوره های شناخت و معرفت اهل بت (ع) از جمله طرح هایی اجرایی دانش آموزی در فارس است.
نظری ادامه داد: طرح نادیان سلامت در راستای خدمات رسانی به نقاط محروم، طرح همراه بهار با هدف استقرار روحانی در سنادهای اسکان نوروزی، اجرای طرح رفتار شناسی با هدف جذب دانش آموزان به نماز و تبلیغ حجاب، زلال عفاف، بهشت حضور ، حریم ریحانه بینش مطهر و سیاحت معنوی نیز از دیگر طرح های اجرایی در آموزش وپرورش فارس است.
وی خاطر نشان کرد: طرح زلال عفاف با هدف ارتقای سطح آگاهی های اولیاء در موضوعات تربیت فرزند، آسیب های اجتماعی ، مسائل اعتقادی و اخلاقی ویژه والدین دانش آموزان به صورت متمرکز در مدارس اجرایی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: