کد خبر: ۶۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مسیرهای تجمع مردم، دانشجویان و دانش‌آموزان شیرازی در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان را اعلام کرد و به تشریح برنامه‌های جانبی در این تجمع پرداخت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج فرهنگیان فارس به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام محمد رضائی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس امروز، 11 آبان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیان کرد: امسال مردم بصیر استان فارس با حضور بیشتر و گسترده خود نشان خواهند داد که نسبت به آمریکایی‌ها و استکبار جهانی از موضع خود کوتاه نیامده‌اند.
وی شعار محوری تجمع یوم‌الله 13 آبان را «مرگ بر آمریکا» اعلام و اضافه کرد: این جمع در سراسر فارس رأس ساعت 9 آغاز خواهد شد که در شیراز در سه مسیر پیش‌بینی شده برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز 13 آبان در شیراز، میدان دانشجو، خیابان دانشجو و میدان ارم را مسیر نخست تجمع اعلام و خاطرنشان کرد: خیابان ارم، میدان ارم و میدان جام‌جم- خیابان جام‌جم و خیابان ارم را دو مسیر تجمع شیراز خواهد بود.
رضائی از حضور گسترده تشکل‌های مختلف مردمی و دانش آموزی در این تجمع خبر داد و گفت: جهت تسهیل در حرکت با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی، راهنمایی و رانندگی و انتظامی فارس تمیهداتی اندیشیده شده و شهرداری نیز نسبت به آماده سازی مسیرهای حرکت اقدام کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز مرکب امضای توافقنامه خشک نشده، مشاهده می‌کنیم که آمریکایی‌ها با زبان زور با ملت ما حرف می‌زنند و دست از دشمنی برنداشته‌اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: تجربه ثابت کرده که هرگاه مردم به خیابان‌ها آمده‌اند و حضور بهتری داشته‌اند، دشمنان این ملت عقب‌نشینی کرده‌اند.
رضائی با ابراز امیداوری از اینکه شاهد حضور گسترده همراه با اقتدار بیشتر مردم در این تجمع باشیم، گفت: رهبرمعظم انقلاب دو روز گذشته در دیدار با مجموعه دستگاه دیپلماسی بار دیگر از آمریکا به عنوان عنصر بی‌اعتمادی یاد کرد که این مهم در قطعنامه 13 آبان پررنگ جلوه داده خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: